NA 9.342 km ver weg gekocht. Een ‘Zenith’ uit China.

En zo ziet het uurwerkje er uit:

1 like

Ziet er belachelijk goed uit voor dat geld. Goede Fotos ook. Geeft een realistisch beeld van wat je krijgt. Ga je veel plezier aan beleven. Geniet ervan!

1 like

Ik vrees dat we hier niet hetzelfde tegen aan kijken. :slight_smile: Sorry man, ik mag dan tijdelijk zijn, maar sommige dingen die van mij zijn zullen ze toch echt uit m’n koude, dode vingers moeten wrikken.

Cool ogende uurwerkjes, trouwens, die Chinezen. Ik loer ook nog altijd naar een 1963, zeg maar.

3 likes

De moeite waard.

8 likes

Dat waren heerlijke 6 minuten. Thanks!

1 like

:joy:

1 like

:rofl::rofl::rofl::rofl::+1:

1 like

:rofl: :rofl:

Voor de goede orde, Henk: Er zitten geen buksen bij. Da witte gij ook. :+1:

2 likes

Blijft grappig die prijzen.
Mijn probleem is dat er altijd “iets” is wat niet mooi is.
Meestal (voor mij) het lettertype van het merk.
Ik kreeg gisteren deze door van een vriend van me.
Ook een hele leuke.

1 like

Ik ben het met je eens. Maar op zich valt het hier nog mee. Die centrale secondewijzer maakt het enigszins goed.

En ik wil hier anders wel een foto van Pellikaan wijzerplaten sturen. Man. Die uitlijning en spatiëring geeft me echt jeuk.

3 likes

:joy::joy:

Het origineel vind ik overigens het mooiste horloge (deze uitvoering) wat er te koop is.
Dat El Primero hoeft er voor mij niet op maar neem ik maar op de koop toe :slightly_smiling_face:

8 likes

Gewoon fantastisch !!!

1 like

Ga ik volgen

1 like

Verrassend mooi ding. Voor dat geld, is er denk ik niets beters te vinden! Hopelijk kun je met deze zorgeloos leven ;). Gefeliciteerd :partying_face:

Die koffer, is dit een beetje een stevig ding? Ziet er handig uit en vind het voor de prijs geweldig wat voor een moeite in de verpakking en presentatie lijkt te zitten.

Laat me toch denken om ze ook eens goed te bekijken.

*Eigenlijk not done bij een NA maar; *
Mocht er ooit één in huis komen, zou ik wel die blauwe schroeven aanpakken. Het uurwerk ziet er echt top uit, maar die gelakte schroeven…:face_with_monocle:
Met mooi gepolijste of gematteerde schroeven, zou het uurwerk er veel beter uitzien imo.
Edit; zoals een Venus 175 dus :sweat_smile:

1 like

Me too. Zo gaaf :ok_hand: :ok_hand: :ok_hand:
Maar niks mis met het Chinese zusje/broertje. Wel de looks en zo’n ST19 is toch gewoon een Venus 175?

2 likes

Erg leuk ding en als ik het zo lees de centen meer dan waard. Geniet ervan!

Klopt

Ik vind het persoonlijk moeilijk te bevatten dat je van de real deal naar een hommage kunt gaan. Niets mis met een goedkoop horloge. En als iemand een hommage wil dragen ook niks mis mee. Maar van de real deal naar een hommage lijkt me niets.

Buiten dat de foto’s zijn top.
Ik had het leuker voor je gevonden als je gewoon kon genieten van de Zenith. Je had er een mooie reis voor gemaakt.

7 likes

Ik kan helemaal begrijpen waarom je zoiets doet. Als je horloges gewoon graag draagt zoals het hoort kan ik het me voorstellen dat een Zenith lastig dragen is voor dat geld, of in ieder geval een stuk minder relaxed.

Mooie aanwinst zo dan toch!

2 likes