NA 9.342 km ver weg gekocht. Een ‘Zenith’ uit China.

Prachtige foto’s!

1 like

Soms worden mensen die marketing shit gewoon zat .
Je zeurt toch ook niet tegen Zenith omdat zij weer een jaren zeventig concept uit de kast trekken om maar zoveel mogelijk euro’s binnen te harken

Ik ben absoluut geen fan van kopieën, maar soms vragen ze er ook echt om

2 likes

Mooi verhaal, mooie foto’s.
Deze dan maar dragen, met plezier!

1 like

Dat zet mij nogmaals aan het denken. :woozy_face:

2 likes

Nietszeggende oneliners zoals gewoonlijk.
Heb ik niets aan.

1 like

Prachtig horloge :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Volgens mij moet je even je begrijpend lezen knop aanzetten.
Je leest wat je graag wilt lezen. Ik geef nergens af op Hommages.

TS trok de real deal niet dat heeft dus ook niets te maken met marketing shit.

Heb je überhaupt 1 zin uit dit topic gelezen?

1 like

En dan kopen ze een hommage aan die marketing shit

huh

5 likes

Exact dit. En daar gaat het om. Heb enorm genoten van de Zenith. En heb van de Sugess ook heel veel plezier, het is eigenlijk heel bijzonder dat geld en kwaliteit een graadmeter moeten zijn voor plezier, soms is minder meer!

1 like

Ik ben benieuwd hoe ze daar toch al die vreemde merknamen verzinnen.

Daar is een app for;

Gaf met de input;
A Chinese watch factory copying designs from haute horlogerie

De volgende opties;

2 likes

A! dank! Na 5 a 6 pogingen geen resultaat. Maar ik heb em gemarkt dus wie weet komt het ooit nog eens van pas :grin::+1:

2 likes

Ja, je moet best ver naar beneden scrollen… Het is een verschrikkelijke site, net zo verschrikkelijk als de namen die hij genereert :rofl:

1 like

Laat dat ‘eigenlijk’ maar weg

2 likes

Ik ben jaloers.
Zowel op het horloge als de keus om iets minder draagbaar uiteindelijk te vervangen voor iets wat je wel draagbaar vindt. Ik ben oprecht benieuwd naar de degelijkheid van het uurwerk. Ik zit al heel lang te loeren naar een St 1908 met maanfase. Omdat ik twijfel of het horloge stevig genoeg is om dagelijks te dragen heb ik de trekker nog niet overgehaald. Het feit dat mijn huidige beater nog te goed bevalt helpt ook niet .

1 like

Mooi horloge en dito foto’s!
En nu zorgeloos genieten :wink:

1 like

Eens. Daar lijkt het vaak op, in de horlogewereld en dat is gewoon jammer.
Ik heb gelukkig nog nooit een horloge gekocht dat ik (bijna) niet durfde te dragen. Hopelijk gebeurt dat ook nooit.

O.k., dat gezegd hebbende; sowieso gefeliciteerd! Leuk om je persoonlijke verhaal te lezen, schitterende foto’s. Dat uurwerk, daar kan ik wel naar blijven kijken! En sowieso een heel mooi horloge! Ik heb toevallig, een tijdje geleden, ook eens naar de ‘Zenith-geïnspireerde’ modellen van dit merk zitten kijken en het blijft ongelofelijk dat ze zoiets moois aanbieden voor zo (relatief, natuurlijk) weinig geld. Wat mij tegenhoudt, is dat ik toch liever een ‘origineel’ ontwerp draag. Denk dat ik daar gewoon blijer van word en blijf. Maar ik begrijp je verhaal. Veel plezier ermee, in ieder geval!

1 like

Ja dat is een zeer degelijk ding. Schuimrubber noppen binnenin. En idd, alles ziet er keurig uit. De metalen bijgeleverde band ook. Zwaar en netjes afgewerkt.

6 likes

Het feit dat je er een jaar garantie op krijgt lijkt me best een goed teken. Het horloge nu drie dagen om de pols. Ik ben er echt heel erg blij mee.

2 likes

Gaaf ding hoor!! Draag hem met veel plezier en weer eentje voor op de Huh nooit aan gedacht maar misschien?! Lijst

1 like