NA: A. Lange & Söhne Saxonia Moonphase (384.026)

Patek is mooi maar te gevoelig, daarom ben ik al jaren fan van Lange & Söhne.
Absolute top afwerking waar dan ook een prijs aan gekoppeld is > prijs / kwaliteit is juist. Vele liefhebbers vinden de naam niet zo mooi klinken als PP en V&C maar ik was vanaf de terugkomst met de Lange 1 overtuigd.

2 likes

Prachtig horloge met een daarbij nog mooier verhaal. Heel veel draag plezier gewenst.

1 like

Gefeliciteerd! Wat een wonderbaarlijk mooi horloge.

1 like

Ja hoor. Prachtig dit. Een eersteklas keuze!
Geniet ervan!

1 like

Prachtig! Voorkant, achterkant, buckle, alles prachtig!

1 like

Hele mooie keuze, heb je goed gedaan. Kan ook haast niet anders, was kiezen tussen allemaal schitterende horloges.
Heel veel draagplezier en op weg naar de mooie gebeurtenis.:+1:

1 like

Prach-tig.
Geen woorden voor verder :star_struck:

1 like

Wow een voor mij onbereikbaar horloge !
Prachtig !

1 like

Strakke wijzerplaat!
En het uurwerk ziet er erg mooi uit.

1 like

Adembenemend mooi! Proficiat :+1::+1::+1::clap::pray:

Belangstellende vraag: je schrijft:” kwam het pakket binnen” . Ging dit via Deutsche Post.” ?

1 like

Hemeltje lief, wat een prachtig exemplaar! :ok_hand: Mooie aanschaf! :+1:

1 like

Wow mooi zeg! Lange is idd mooier dan Patek! Heel veel plezier ermee!

1 like

Op wat kleine haute horlogerie merken na wel ja!
Heb er meer dan eens over gedacht om een horloge of wat uit mijn collectie te verkopen en een Lange 1815 annual calender te komen.

Wat ik echt heel gaaf vind om te zien zijn die gold chatons!
imagehttps://www.alange-soehne.com/sites/default/files/2018-11/alangesoehne-1815-235032-rotgold-650x488-xs.jpg

2 likes

Fantastisch horloge zeg! Geniet er van!

1 like

Wat een prachtig horloge, geniet er van!

1 like

Wow

1 like

mooie tijd ermee :sunglasses:

1 like

Dat dus! Kan gerust ondersteboven om de pols!

Gefeliciteerd met deze prachtige, stijlvolle aanwinst.

1 like

een uniek en mooi exemplaar :star_struck::ok_hand:
geniet ervan :+1:

1 like

Bij mijn huwelijk (inmiddels al heel lang geleden gestopt) droeg ik het gouden vestzak horloge van mijn opa met daaraan de gouden horlogeketting die mijn oma als armband gebruikte. Het horloge van opa was mij al lang beloofd als zijnde de stamhouder. een aantal andere familieleden waren het daar niet mee eens. gewoon een zaak van volhouden dus. tijdens de huwelijksdag kreeg ik diverse vragen over mijn horloge : zit er ook een echt horloge aan die ketting ? Ja, dus. Het was dus wel een onderdeel van mijn trouwdag, het dragen van een mooi zakhorloge.

2 likes