NA: A. Lange & Söhne Saxonia Moonphase (384.026)

:drooling_face:
Echt waanzinnig mooi!
Gefeliciteerd met dit schitterende horloge.
Geniet ervan!

1 like

Leuke vent en iemand die geweldig kan vertellen!

2 likes

Wow wat een reacties :grinning: :pray:

Dank allemaal!

Wauw! Echt prachtig, categorie grailwatches! Genieten maar :slight_smile:

1 like

Skitterond!

1 like

Prachtig!!!

1 like

Wow :heart_eyes:, prachtig.

Gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Schitterende aankoop. Gefeliciteerd en veel draagplezier.

1 like

Prachtig!:heart_eyes:

1 like

Beter wordt het niet, heel mooi! Veel sterkte met het wachten op de trouwdag :wink:

Geniet ervan!

1 like

Nee, via DHL Express :slightly_smiling_face:

Ik heb al eerder gereageerd maar wil toch nog een keer zeggen hoe mooi deze is!! :heart_eyes:
Verbaasd me wel dat je zoiets moois net de post laat komen. Mis je dan niet een aflevermoment?

1 like

Haha :grin: Nogmaals dank! Hij ligt nu naast mij op de bank en ik merk dat ik steeds afdwaal van de tv om ernaar te kijken :wink: Ben er enorm blij mee / dankbaar / trots dat ik het bereikt heb.

Prachtig horloge! Persoonlijk gaat de voorkeur naar de patek maar dat is zeker niet ten nadele van deze schoonheid!

1 like

Haha, hoewel jullie mijn ‘horlogevrienden’ zijn gaat een uitnodiging voor de bruiloft nog een stap te ver :stuck_out_tongue_winking_eye:

Patek is inderdaad ook prachtig! Alleen wel erg gevoelig (twee aankopen gehad, beide was iets mee). Met mijn polsen / wie ik ben, is de Lange de betere keus :slightly_smiling_face: Maar ‘wie de Patek past trekke hem aan’ :wink:

1 like

Helemaal mee eens! Kan me goed voorstellen dat het gevoel bij een horloge snel weg is als er 2x wat mis mee is inderdaad

1 like

En vergeet het verschil in formaat niet; 38,5mm (Patek) vs 40mm (Lange).

WOW! Deze helemaal gemist! GE-WEL-DIG! :heart_eyes::heart_eyes:

Van harte gefeliciteerd!!

Ennuuhhh…
Niet vergeten hier te posten:

1 like

Prachtig! Hele goede keuze. Veel draagplezier.

1 like