NA: A. Lange & Söhne Saxonia Moonphase. Nieuwe foto’s bij bericht 96/97

Wat een ding zeg, kunstwerk eerste klas! :heart_eyes:

Laat hem binnenkort maar showen haha.

1 like

Prachtig hoor!

1 like

Prachtig :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Waauuww, wat is die mooi! Gefeliciteerd met de aanschaf, wat een pracht. Hoop dat je er lang van mag genieten.

1 like

Veel plezier met deze werkelijk fantastische aanwinst! :ok_hand:

1 like

wat een onwaarschijnlijk mooi horloge. Lieve Hemel (of beter: Lieve Maan?), dit is gewoon echt een kunstwerk!

1 like

Phoe, wat een onwijs gaaf horloge :star_struck::star_struck:

1 like

Prachtig! Gefeliciteerd en geniet ervan!

2 likes

Een plezier om nog wat langer voor op te blijven en alles eens rustig 2 keer te lezen/bekijken. Man wat een geweldig horloge, van harte gefeliciteerd en heel veel genieten gewenst! :ok_hand::tada:

1 like

Ongelofelijk wat een aanwinst!
Lange maakt veel prachtige horloges , dit is toch wel echt 1 van de mooiste die ze maken.

:heart_eyes:

2 likes

Pwhoe… wat een afwerkingsniveau zeg :star_struck:
Prachtig … wat kunnen die Duitsers knutselen, ongekend! Proficiat met dit knap stukje vakmanschap :ok_hand:

2 likes

Ik zou zo één twee drie geen mooier horloge kunnen opnoemen dan deze.
Wat een prachtklok, mijn complimenten!

1 like

Wow

1 like

Prachtig horloge! Top keuze, echt één van de mooiere modellen van Lange & Söhne :+1:

1 like

Ik mis je wristshots!

1 like

Schitterend Remco en van harte gefeliciteerd.

1 like

Die moet ik nog maken. Een mannenpols vind ik meestal niet de mooiste achtergrond voor een foto :slightly_smiling_face:. Maar ik zal er 1 of 2 maken en plaatsen binnenkort.

1 like

Is het heel raar dat ik de openingspost van dit topic nu al een keer of zes opnieuw heb bekeken sinds gisteren?

2 likes

Mijn hemel, Remco… Ergens zag ik een absolute knaller wel bij je aankomen, maar ik had deze niet verwacht! Prachtige aanwinst, past goed bij je :+1:

1 like

Erg erg cool. Van harte. En wat een goed idee om op te ruimen en daar 1 echte blijver voor te kopen. Rust in je hoofd. Heel mooi.

1 like