NA: A. Lange & Söhne Saxonia Moonphase. Nieuwe foto’s bij bericht 96/97

Wow Remco! :heart_eyes:

1 like

Fantastisch horloge en prachtig afgewerkt. Jaar of 5 geleden een Lange horlogemaker gesproken die bij Harrods stond. Prachtig om een bepaald caliber te zien waarbij er een soort “ketting” door het uurwerk liep. Had ik nog nooit eerder gezien.

Maar is het een nu een minute repeater met slagwerk? @Bauhaus

1 like

Prachtig horloge Remco. Van harte gefeliciteerd en veel draagplezier in deze vreemde tijd.

1 like

Bedoelde jij deze techniek?

2 likes

Correct! Dat is zo ongelofelijk klein, met een afwerking die geheel past bij de rest. Kon het op een groot scherm via een microscoop bekijken.

1 like

Schitterend!
Wat een waanzinnig mooi horloge!
Heel veel draagplezier.

1 like

Nice! Veel draagplezier.

1 like

Absoluut vakmanschap en kunst die samenkomt. Ook ongeveer mijn droomhorloge! Ik hoop dat je hem nog velen jaren in gezondheid mag dragen!

1 like

Prachtig, werkelijk fenomenaal, beter gaat/kan het niet worden in mijn ogen. Dank voor deze mooie foto’s. Heel veel plezier ermee.

1 like

Wow :star_struck:

1 like

Wat een prachtig horloge, geniet ervan!

1 like

@Bauhaus een geweldig horloge. Dit is misschien wel het mooiste horloge van lange, en als ik zie wat je verkocht hebt is dit een zeer complete en allesomvattend eindstation.

1 like

Simpelweg prachtig! Fijn om steeds meer ALS te zien op het forum! :heart_eyes:
Geniet ervan!!

1 like

Heel mooi! Veel plezier ermee!

1 like

Wat een stijl, gefeliciteerd!

2 likes

@skv
Hierbij een paar polsfoto’s:

37 likes

@VtiE.
Hierbij nog wat macro foto’s:

53 likes

:star_struck: wauw! Het is dat de tissues en het wc papier op zijn in de supermarkt :joy:

4 likes

Waanzinnig mooi - Ook nog eens in de mooiste combinatie IMHO.
Ja, ik zeg het gewoon; jaloers! :heart_eyes:
Heel veel draagplezier !

1 like

Mooi hoor…… platina rotorgewicht…………
Ze kunnen wel wat in Saksen !

1 like