NA: A. Lange & Söhne Saxonia Moonphase. Nieuwe foto’s bij bericht 96/97

Prachtig horloge!! Zeker een om voor ‘te gaan’

1 like

Mooi. Maar ik vind alleen de datum wat te groot
Persoonlijk uiteraard!

1 like

Poeh, daar hengel je me even een forumtopper binnen! Geniet ervan!!

3 likes

Prachtig horloge met schitterende details. Geniet ervan.:+1:

1 like

Echt GE-WEL-DIG!

1 like

Machtig.

1 like

Heel erg mooi. Prachtige symmetrie ook.

1 like

Prachtig stukje techniek!
Bijkomend voordeel, je kunt gewoon naar de fietsenmaker voor een beurtje. :blush:

1 like

Prachtig! Ik geniet ook veelvuldig van mijn uit glashutte afkomstige moonphase met grote datum maar die zit wel in een andere klasse :innocent:

Ben wel benieuwd naar de afwijking moonphase, horloge mag dan niet stilvallen , toch?

Geniet ervan maar daar heb ik geen twijfel over!

2 likes

Wat een geweldig mooi horloge!! Vooral om de pols erg mooi, zo te zien. Hoe voelt dat, een Lange&sohne te bezitten? Eigenlijk sinds ik me kan heugen, vind ik dit het summum. Nog meer dan Patek eigenlijk.

Van harte, geniet ervan!

2 likes

Van harte met deze schitterende aanwinst uit Glashütte! :smile: :+1:

1 like

Dank je! Die maanfase mag misschien niet stilvallen, maar dat gaat ‘ie wel doen bij mij. Dat is dan op te lossen met de pusher op “4 uur”.

Dank je!

Hoe dat voelt? Goede vraag. Letterlijk voelt het heel bijzonder. Het opwinden gaat soepeler dan bij elk ander horloge (dat ik ken); het verzetten van de tijd ook. De datumknop indrukken voelt heerlijk. De band is precies de goede dikte. Allemaal echt top dus.

Figuurlijk gesproken? Het voelt gek om zoveel geld uit te geven aan 1 horloge, je kunt er ook een prima auto van kopen. Maar het voelt vooral als een voorrecht om zo’n mooi stukje mechanische kunst te mogen dragen en bezitten. Waar begaafde vakidioten urenlang ambachtelijk met hun handen aan hebben gewerkt. Wat je pas met een loep echt ziet.

11 likes

Dat is een mooiere oplossing dan bij mij. Ik heb een Pusher zoals jij die bij de datum hebt. Er zit wel een mooie Tool voor bij dus we doen het er maar mee!

Ik kijk uit naar de foto’s die volgen

1 like

Ja, ik snap je. Maar ook lekker gevoel om iets te dragen wat zo’n beetje het beste is wat je kan kopen op dit gebied. Heb je nog getwijfeld over een clasp ipv gesp?

Die zwanehals regulering😍

Ik moet hier niet teveel naar kijken…

2 likes

Hier zijn geen woorden voor, schitterend horloge van het grailmerk bij uitstek imho :blush:

Draag er goed zorg voor zou ik zeggen, het is zeker een voorrecht om zo’n horloge om te pols te kunnen hebben. En genieten maar! (we genieten graag mee, dus hou je vooral niet in om een fotootje te posten :smiley::+1:)

1 like

Een vouwsluiting heb ik er nog nooit bij gezien. Ik vind de gesp prima zo denk ik. Wel even boven een veilige ondergrond aandoen, aangezien mijn motoriek niet heel verfijnd is :grin:

2 likes

Wat een fantastisch mooi horloge. Slim om je collectie wat uit te dunnen.

1 like

Wauw! Geniet ervan! Over een droom gesproken…

1 like

Ja, vreemde tijden zijn het zeker. En worden het nog meer.
Zorgelijk.

Ik zal veel minder kunnen reizen dan ik normaal doe. Daardoor wel meer tijd om van de Lange te kunnen genieten…

1 like