NA: A. Lange & Söhne Saxonia Moonphase. Nieuwe foto’s bij bericht 96/97

Fenomenaal horloge! Echt werkelijk waar schitterend! :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

1 like

Ontzettend mooi en deze staat hoog op mijn verlanglijst! Echt subliem. Geniet er van!

1 like

Wat een horloge! Zonder twijfel (Wat mij betreft) een van de mooiste op het forum!

1 like

Heel mooi! Ik kwam toevallig laatste een variant met Aventurine dial tegen (niet precies jouw model). Ook erg mooi

1 like

schitterend!!! Van harte!

1 like

Dank je. Ja die blauwe “sterren wijzerplaat” die jij hebt gezien ziet er op de foto’s erg gaaf uit! Ik ben benieuwd hoe ik die live zou vinden. Te blingy of toch niet?

1 like

Ik moet hem nog een keer irl bekijken… meestal valt Aventurine juist minder op in het echt. Althans dit was wel het geval bij de Omega met Aventurine.

1 like

Wat een fantastisch mooi horloge! :heart_eyes: Deze staat stiekem ook nog op mijn verlanglijstje.

1 like

Poeh jaloersmakend mooi!

1 like

Dank je! Ook na de eerste weken ben ik nog steeds ongelofelijk onder de indruk.

Door de grote datum en de maanfase is er genoeg te beleven.

Dus als je ‘m (ooit) kunt betalen dan zou ik zeggen: absoluut doen!

Nog twee foto’s met zonlicht. De wijzerplaat is mat, wat mooi contrasteert met de witgouden elementen.

16 likes

Was een tijdje niet online, dus heb deze schitterende aanwinst gemist. Heb er zelf ook vaak naar gekeken, maar dat had je vast weleens gemerkt.
Erg mooi; vooral lekker van genieten. :+1:t2:

1 like

Dank je! Ik heb er online heel lang verliefd naar gekeken. Nadat ik ‘m live had gepast was ik “om”; perfect voor mij!

Wel het een en ander verkocht, maar geen enkele spijt van.

1 like

Pohhh… wat een schitterend horloge ! :heart_eyes: De details zijn echt bizar goed

1 like

Snap ik; in het echt is het horloge nog mooier. :+1:

1 like

GAAF! Voor mij de crème de la crème , ik prefereer het boven patek en vacheron … lichte platen hebben doorgaans mijn voorkeur. Maar ach bij deze wil ik best switchen :wink:

1 like

Mooier gaat het niet worden…

1 like

Werkelijk waar een pracht van een horloge! Gaaf ook hoe je bepaalde aspecten van het horloge in beeld hebt gebracht. Geniet ervan, maar dat zal denk ik wel goed komen.

1 like

Voor het eerst dat ik dit topic zie. Niet te versmaden, die big date is echt BIG… schitterend!

1 like

Dank je en zeker:
Die zwart/grijze Grand Seiko is referentie SBGV011.

Een “reissue” van de historische Selfdater. Het is een Quartz, maar daardoor wel lekker dun voor GS begrippen.

2 likes