Fenomenaal horloge! Echt werkelijk waar schitterend!
Ontzettend mooi en deze staat hoog op mijn verlanglijst! Echt subliem. Geniet er van!
Wat een horloge! Zonder twijfel (Wat mij betreft) een van de mooiste op het forum!
Heel mooi! Ik kwam toevallig laatste een variant met Aventurine dial tegen (niet precies jouw model). Ook erg mooi
schitterend!!! Van harte!
Dank je. Ja die blauwe “sterren wijzerplaat” die jij hebt gezien ziet er op de foto’s erg gaaf uit! Ik ben benieuwd hoe ik die live zou vinden. Te blingy of toch niet?
Ik moet hem nog een keer irl bekijken… meestal valt Aventurine juist minder op in het echt. Althans dit was wel het geval bij de Omega met Aventurine.
Wat een fantastisch mooi horloge! Deze staat stiekem ook nog op mijn verlanglijstje.
Poeh jaloersmakend mooi!
Dank je! Ook na de eerste weken ben ik nog steeds ongelofelijk onder de indruk.
Door de grote datum en de maanfase is er genoeg te beleven.
Dus als je ‘m (ooit) kunt betalen dan zou ik zeggen: absoluut doen!
Nog twee foto’s met zonlicht. De wijzerplaat is mat, wat mooi contrasteert met de witgouden elementen.
Was een tijdje niet online, dus heb deze schitterende aanwinst gemist. Heb er zelf ook vaak naar gekeken, maar dat had je vast weleens gemerkt.
Erg mooi; vooral lekker van genieten.
Dank je! Ik heb er online heel lang verliefd naar gekeken. Nadat ik ‘m live had gepast was ik “om”; perfect voor mij!
Wel het een en ander verkocht, maar geen enkele spijt van.
Pohhh… wat een schitterend horloge ! De details zijn echt bizar goed
Snap ik; in het echt is het horloge nog mooier.
GAAF! Voor mij de crème de la crème , ik prefereer het boven patek en vacheron … lichte platen hebben doorgaans mijn voorkeur. Maar ach bij deze wil ik best switchen
Mooier gaat het niet worden…
Werkelijk waar een pracht van een horloge! Gaaf ook hoe je bepaalde aspecten van het horloge in beeld hebt gebracht. Geniet ervan, maar dat zal denk ik wel goed komen.
Voor het eerst dat ik dit topic zie. Niet te versmaden, die big date is echt BIG… schitterend!
Dank je en zeker:
Die zwart/grijze Grand Seiko is referentie SBGV011.
Een “reissue” van de historische Selfdater. Het is een Quartz, maar daardoor wel lekker dun voor GS begrippen.