NA Aevig Huldra Blue

Ik was al lang op zoek naar dit mooie horloge, maar om één of andere reden pieste ik iedere keer naar de pot.

Tot dat ik recentelijk een NA topic zag waarin iemand hier Chip van Aevig persoonlijk benaderde.
Zelf ben ik hier niet zo van, maarja ik wilde het horloge toch wel heel graag! :wink:

De stoute schoenen aangetrokken en Chip via Facebook een berichtje gestuurd.
Het duurde eventjes voordat hij hem las en beantwoorde, maar ik had geluk, Chip had er nog 1! Een klant kwam zijn betalingsverplichting niet na en deze was weer beschikbaar geworden!

Als een kind zo blij, snel geld overgemaakt en een paar dagen later kwam het pakketje.
Mijn vriendin was iets minder blij: Pffff Ries, alweer?! :smile:

Bij thuiskomt direct het pakketje openen en ja hoor, wat een beauty! :blush:
Gelijk maar even passen…hè wacht eens even??? De band zit verkeerd om!!! :smile:

Door tijdgebrek heeft ie een paar weken op de plank gelegen, maar vanavond had ik dan eindelijk even tijd om de band passend te maken en andersom te plaatsen.

Wat een mooi horloge! Mooie afwerking, prachtig blauw. Ja ik wordt hier heel blij van! :smile:

Goed, de plaatjes (Sorry voor de slechte foto’s bij kunstlicht)

23 likes

Gaaf!

1 like

Schitterende aanwinst! Proficiat!

1 like

Gaaf, zo’n Huldra :thumbsup:

1 like

Het is ook wel een plaatje :+1:
Veel dragen en van genieten, zou ik zeggen.

1 like

Topper Richard! Enjoy!

1 like

Mijn beste,

Proficiat!!
De aanhouder wint. :+1:

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Mooie klok, proficiat. Heb je wat anders dan een ander!

1 like

Tasty! Veel plezier ermee!

1 like

Erg mooi !!!
Proficiat en veel plezier ermee :+1:

1 like

Mooie klok, veel plezier emee , :+1:

1 like

Haha, ik benaderde hem persoonlijk. Leuk dat je het in je tekst aan geeft. Voor Chip was dat geen probleem en hij is waanzinnig aardig. Leuk dat je er nu ook een hebt. Mooie kleur ook.

1 like

Prachtige aanwinst; veel draagplezier!

1 like

Proficiat! Leuke aanwinst!

1 like

Ahhh was jij dat :wink:

Ik ben blij dat ik de stoute schoenen toch heb aangetrokken! Chip is inderdaad heel aardig, leuk mee gekletst.
Echter, toen ik hem een berichtje stuurde dat de band verkeerd om op het horloge zat, kreeg ik niets meer terug :smile:

1 like

Mooi man gefeliciteerd .

1 like

Blijft een mooie, gefeliciteerd!

1 like

Toppertje!

1 like

Gave klok! Apart dat ze de sluiting dezelfde kleur blauw geven als de wijzerplaat.:joy: Zonder gekheid, gefeliciteerd!

1 like

Haha ja mooi he, echt een “design dingetje” :smile:

1 like