Oke, ditmaal geen ellenlange verhalen over life events en andere “inspiratie”. Neen, lekker kort: ik zag een paar weken geleden in het “online aanbieding gezien”-topic hoe goedkoop de Seagull 1963 tegenwoordig is geworden. Toch maar eens op Alixpress gaan kijken toen. En ja hoor, zat aanbieders voor rond de 120€!
Vandaag viel de mijne in de bus. Geen invoerkosten, noppes. OH MY GOSH DONT YOU KNOW HOW UNETHICAL THAT IS!
Ahem, ik geef Caesar wat hem toekomt, maar dan moet hij wel zelf aankloppen.
In de doos een soort simpel kartonnen doosje met een papieren “sleeve” die heel erg strak zat.
In de doos een “lederen” bandje, een kek roze doekje en een dun zwart boekje. O en het horloge natuurlijk!
Precies de versie die ik wilde: 38 mm, met de “schone” Zichtbodem (je wilt dat kolomwiel immers bewonderen zonder door die lelijke rode tekst te moeten turen!) en met acrylglas. Dat kostte me wel een paar euro meer (!) dan saffier, maar het zij zo. Zoals men zegt, het ziet er wel mooi “warm” uit!
O en dit horloge is voor mij een primeur: mijn eerste “terugkoop”. Nu ben ik écht volwassen als horlogefan