NA - Altijd leuk, zo een Timex.

Na mijn meest recente aankoop, wat uiteindelijk toch een teleurstelling bleek te zijn, voelde ik een leegte. Lekker dramatisch, maar hey, het voelde niet fijn om zo lang uit te kijken naar een horloge en dat het uiteindelijk niet bleek te zijn waar je op had gehoopt. Om dat leegte op te voelen was ik weer opzoek naar iets nieuws en ook gevonden.

Ik wilde er een topic voor aanmaken, want ik ben nu wel positief verrast door dit horloge!
Het kost echt twee keer niks, maar voelt zeer solide aan, de wijzers zijn recht, en de glas voelt aan als plexi.
Dit is voor mij altijd een dikke plus.

De subdials zijn gelukkig ook niet spierwit, en levert toch een mooi contrast met de plaat.
De RVS band ziet er ook gelikt uit, en niet heel standaard.
Al moet ik zeggen dat NATO er ook wel tof op zou staan.
Met een diameter van 40mm en lug to lug van 46mm heel draagbaar.
En als laatst is een grab and go quartz altijd mooi meegenomen.

De Q op 12 zal voor velen een stoor element zijn, maar ik vind het persoonlijk wel cool.

Leuk ding!

79 likes

Ziet er top uit, enjoy!:ok_hand:

3 likes

Prachtig, als er Rolex op zou staan zou ik het ook geloven.

3 likes

Tof horloge! Geniet ervan. :blush: :+1:

PS. De Q stoort mij niet, de 24-uurs subdial wel, aangezien deze niets met de chronograaf te maken heeft.

2 likes

Maar je kunt deze subdial toch niet los verstellen? Dus hij dient alleen maar om te zien of het dag of nacht is… Is dat echt zo’n groot gemak? Misschien als je astronaut bent van beroep.

2 likes

De daytona 6263 van Rolex lijkt er wel erg op :grin:

2 likes

Nice! Leuk moonswatch alternatief voor dat bedrag. Timex blijft toch wel lekkere horloges maken in dat prijssegment.

1 like

Heel leuk! De Q vind ik inderdaad een beetje jammer… maar blijft een heel leuk horloge!

Gaaf, gelijk naar de Timex site gegaan en een horloge voor mijn vriendin besteld voor de kerst :slight_smile:

4 likes

nou je het zegt…

Veel plezier van je NA.

Leuk horloge. Ik vond je teleurstelling ook wel leuk, trouwens.

Gefeliciteerd met je Timex :ok_hand: Het hoeft dan ook geen vermogen te kosten om een gaaf horloge te scoren :+1:

1 like

Ziet er goed uit :+1: Gefeliciteerd met de aanwinst

Meer heeft een mens niet nodig

2 likes

Gaaf ding man! Leuk, met Timex zit je meestal wel :+1:
Ga je verhuizen?

1 like

Cool ding!

Ja man, zat tijdelijk in Utrecht.
Verhuis weer richting Rotterdam.

1 like

Leuke Timex, veel plezier er mee! :grin: :+1:

1 like

Cool horloge!
Gewoon met daytona flair dragen …

1 like

Gefeliciteerd met je NA. Echt wel cool :sunglasses:

1 like

Ziet er goed uit. Is hij een beetje waterdicht? Of is het duiker-ontwerp enkel voor de looks?
Enjoy

1 like