NA - lekker thuiskomen: Baltic MR01 Salmon

Net terug van vakantie en er lag een pakketje klaar van Baltic: MR01. Had de afgelopen pre order in de agenda staan, en direct besteld.

Heb gemengde gevoelens over het horloge. Het is een 36mm, maar draagt kleiner. Ontzettend licht. BoR band is cool. Wijzerplaat is onwijs mooi. Het lijkt/draagt net als een dresser. Alleen lijkt het dat ik een foute kleur heb gekozen. De zalmkleur plaat op mijn getinte huid staat niet. Ben nog niet verkocht. Wellicht een ander bandje proberen.

53 likes

Mooie aanwinst, al begrijp ik je bedenkingen over de kleur van de wijzerplaat. Ik heb dat met bepaalde modellen van GS met een lichte/crèmekleurige wijzerplaat. Wordt op één of andere manier wat te ton-sur-tonnerig

Tof horloge, niet jouw kleur nee…

Tof! Ik vind de wijzerplaat juist wel vet zo!

Toch wel heel mooi :star_struck:. Gefeliciteerd met je NA. Ben benieuwd of je kunt wennen aan de dial kleur

Mooi, proficiat

Smaken verschillen maar ik vind de kleur met jouw arm echt super tof en knalt eruit.

1 like

Die kleur staat je juist goed, vind ik. Mooi horloge, in ieder geval.

Hoe die kleur je staat, vind ik lastig te bepalen met een foto. Het is wèl een mooie kleur en erg fraaie Bor band. Wel erg klein lijkt me… maar… enjoy!

Dit dus!! Staat je goed man, en is echt een bandensl#t dus vooral proberen!

Gr van z’n broertje

3 likes

Heel erg mooi! Gefeliciteerd ermee.

Mooie NA! Staat perfect joh!

Zoals een aantal met mij, durf ik het hier wel mee oneens te zijn! Uiteraard is het een kwestie van smaak maar ik vind hier niets aan misstaan!
Succes met de afweging en gefeliciteerd met de aanwinst!

Tof horloge! Staat ook nog op mijn wishlist.

Mooi horloge, maar ik denk inderdaad dat een andere kleur wijzerplaat bij jou beter had gestaan.

Hopelijk dat met een mooie band in een andere kleur de combinatie weer anders uitpakt.

Wel jammer, want de bor-band is op zich erg mooi.

En anders rondkijken naar een andere kleur plaat!

Ook ik vind 'm je juist heel goed staan. :+1:

Maar als je er geen klik meer hebt houdt 't misschien wel op ja.

Toch geen klik met het horloge, gaat het blauwe in.

2 likes