Was al even op zoek naar een goed bandje voor mijn navitimer 8. Nogal lastig want 23mm is niet echt een gangbare maat. Uiteindelijk na wat andere probeersels uitgekomen in Australië bij Artem.
Het betreft een zogeheten sailcloth bandje. Ze maken die enkel in het zwart maar met verschillende kleuren stiksels. Ik ben voor de grijze stiksels gegaan.
Had hem op 10 januari besteld, was op 16 januari in Frankfurt aangekomen. Op 22 januari kwam het aan bij de douane in Nederland. Kreeg een mail van postnl of ik 15,- wilde aftikken. Gelijk gedaan maar duurde toch tot gisteren (29 januari) voor ik het had. Ach was het wachten waard zal ik maar zeggen.
Jazeker, maar ligt al sinds 5 januari stil. Door Covid gedoe. Ik heb geen stress, met paypal betaald (via een cc) dus schade (op ongeduld na) ga ik niet lopen. Ze communiceren ook gewoon als ik vragen heb dus komt goed.
Overigens had ik normaal waarschijnlijk wel afgehaakt, maar zoals gezegd heb ik er eerder een gehad en ik vind ze ongeëvenaard (en dus de moeite waard).
Inderdaad raar dat er geen andere kleuren zijn. Voor mij nu geen probleem omdat ik toch zwart zou kiezen.
Op Instagram maakten ze bekend dat ze ook met natobanden gaan komen. Maar of die de extra kosten waard zullen zijn, betwijfel ik. Of het moesten ook de minder courante maten zijn zoals Crown & Buckle ze aanbiedt.
Nato banden bestel ik lekker bij Strps. Goede kwaliteit, prijs en snelle levering. Zal voor de minder courante maten even snuffelen bij Crown & Buckle.