Gefeliciteerd
Staat je echt goed! Ook ik een groot fan van AP en deze mag er zijn hoor, ubercool Genieten is begonnen en zie de komende tijd wel meer fotos tegemoet denk ik, een echte knaller dit:boom:
Nou dat is met recht een understatement .
Heel erg mooi horloge! Erg speciaal en het is je nog meer gegund. Nil Sin Labore
Knappe complicatie. En het aflezen van de tijd is niet al te ingewikkeld.
Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst. Een conversation piece, dat is zeker.
Wat een knaller @551er, congrats! Kun je het Aventurine nog beter in beeld brengen? Zou het weleens willen vergelijken met dat van mijn CvdK Real Moon Joure.
Afgelopen jaar de Code11.59 chrono eens gepast, was mijn eerste kennismaking met de Code11.59, en was ook echt onder de indruk van het totaal.
Geniet ervan!
Heel erg mooi, gefeliciteerd met deze topper
Ik zal t eerdaags eens proberen. Maar is niet heel makkelijk met een telefoon.
Vergelijken is idd wel leuk, ook met bv A. Lange. Aventurine kan ntlrk op verschillende manieren gemaakt worden. De Code QP, die een groter oppervlak van de plaat in aventurine heeft, vond ik ook heel mooi.
En eigenlijk, denk dat jij snapt wat ik bedoel, is het pas echt mooi als je beweegt.
Wat een geweldig horloge! Heel bijzonder
Wat een prachtige AP. Heel bijzonder, gefeliciteerd!
De reacties spreken voor zich. Wat een prachtig en bijzonder horloge! Raak je niet snel op uitgekeken kan ik zo voorstellen. Gefeliciteerd!!
Helemaal met de zonneschijn erop, dan knalt dat er zo heerlijk uit!
Echt schitterend!! Gefeliciteerd
Werkelijk schitterend exemplaar. Enjoy!
Prachtig. AP is een merk dat blijft kietelen inderdaad. En die plaat…
Holy moly wat een mooi horloge zeg! Veel draagplezier met deze beuker!
Prachtig en zeer bijzonder horloge! Gefeliciteerd. Heel veel plezier ermee.
Wat een fantastisch mooie aanwinst!! Geniet er van!
Gefeliciteerd!. Geweldig horloge
Wow
Echt een topstuk!
Dat je opnieuw moet leren klokkijken is jammer maar er zijn ergere problemen in deze wereld
Heel mooi. Ik denk dat er maar weinig mensen met een dergelijk horloge zijn . Proficiat en veel draagplezier gewenst.