NA Audemars Piguet Code11.59 Starwheel

Erg mooi - gefeliciteerd!
Knap dat AP de balans in het ontwerp heeft behouden.

1 like

Van Harte gefeliciteerd met dit bijzondere horloge :+1:

1 like

Ik had 'm even geparkeerd en ben er eens lekker voor gaan zitten. Filmpje 3 x gekeken tot nu toe maar daar blijft het niet bij.

Dat is alsnog een understatement! Gefeliciteerd met het bemachtigen van dit meesterwerk!

De lugs(constructie), het uurwerk, de aventurine wijzerplaat, het 8-hoekige keramische kastdeel… het is allemaal geweldig! :ok_hand: :ok_hand: :ok_hand: :ok_hand:

De AP RO verbleekt hierbij…

1 like

Wat een feest deze AP! Geniet ervan in goede gezondheid!

1 like

Je snapt mn fascinatie! Top!

1 like

Heel gaaf! Geniet ervan man :beers:

1 like

Waanzinnig stuk, spreekt echt tot de verbeelding! Geniet ervan :+1::blush:

1 like

Wat een prachtige verschijning :star_struck: veel draagplezier gewenst.

1 like

:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

1 like

Prachtig horloge! Dikke proficiat met deze mooie aanwinst. :+1::+1::+1:

1 like

Gaaf zeg, van harte gefeliciteerd!

1 like

Prachtig horloge, geniet er van.
En ben er zuinig op.

1 like

Wat een uniek en bijzonder horloge. Van harte gefeliciteerd met deze aanwinst!

1 like

Bijzonder en prachtig horloge, dank voor het delen.:ok_hand:

1 like

Wat een schitterende aankoop, gefeliciteerd!!!

1 like

Heel erg tof dat er zoveel goeie reacties zijn op deze Code! Eigenlijk niet meteen verwacht, omdat het toch wel een uitgesproken horloge is!

2 likes

Wauw, wat een prachtig horloge. Veel draagplezier.

1 like

Echt mooi! Heel bijzonder. Waanzinnig vakwerk die horlogekast. Dit staat hoog op de wishlist….

1 like

Ik heb nooit zo goed begrepen waar de haat voor de 11.59 vandaan kwam. Iedereen klaagde juist dat AP vooral Royal Oak was, en dan doen ze een keer iets anders, met een echt andere look, weer niet goed. Ik vind deze in ieder geval erg geslaagd.

1 like

Klopt wel wat je zegt. Het design moest sws dressy en sportief zijn, geen metalen band…

Het moest complicaties kunnen bevatten. Anders zijn dan de RO. Best lastig. Voor deze geldt ook zeer zeker dat ie irl nog mooier is dan op foto!

Ik vind m zelf zeker zo mooi als een RO. Dat had ik zelf eerst ook niet. Zien is geloven😁