NA: Audemars Piguet

Sinds vandaag om de pols deze AP Royal Oak Offshore. Mijn eerste AP en deze stond al lang op m’n verlanglijstje…

Met zijn 42mm en stalen band (meestal zie je ze op leer/rubber) een echte klatser vind ik.

De stalen band waarin het facetrandje vanuit de kast doorloopt is zo mooi en bovendien erg comfortabel…

Heel blij mee!!

159 likes

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst. Enjoy!

2 likes

Van harte! Hij lijkt wel wat fors op je pols, maar misschien ligt dat aan de foto’s.

3 likes

Heel erg gefeliciteerd met deze pracht.

Dat woord klatser, ik blijf er toch darkroom beelden bij houden. En dan van de ruige soort hè @handavinci

2 likes

Wow! Mooi hoor! Van harte!

2 likes

Nice. Van harte!

2 likes

Gaaf ding man, daar ga je veel plezier van hebben :+1:t2:

2 likes

Met recht een klatser!

2 likes

Hatseklats! Gefeliciteerd en geniet van deze klatser :+1:

2 likes

Wauw …!!
Een flinke klatser is het zeker zo op staal maar wel vele malen mooier dan op leer of rubber!
Veel draagplezier :sunglasses:

2 likes

Jaapie weer n mooie deal gemaakt… :+1:

2 likes

't is inderdaad een aanwezig horloge maar het vertekend op de foto wel. Hier een fotootje van wat verderaf, prima te doen wat mij betreft zo.

15 likes

Ik zou zelf voor zo’n dunne simpele gaan maar je hebt in elk geval een heftig apparaat, geniet er van!

16 likes

Echt heul vet!! Die details zijn echt te gek… (de uitlijning van de groeven van de schroefjes vind ik altijd erg tof bij AP)

Veel plezier ervan.

2 likes

Al die mannen die het hier over klatsen hebben, goddelijk :heart_eyes::heart_eyes:

3 likes

Zeer goede keuze, wat een mooi horloge

2 likes

Wat een beest !! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst !

2 likes

Proficiat met je NA.
Veel draagplezier.

2 likes

Proficiat met je NA :+1:

2 likes

Gefeliciteerd met deze kanjer! Een klatser indeed :rofl::+1::+1:

2 likes