NA: Audemars Piguet

Mozes kriebel, da’s een grote inderdaad. Mooi hoor, heeft wel wat. Wel voor de wat grotere pols.

2 likes

Van harte gefeliciteerd met deze nieuwe Haute Horology/Holy Trinity aanwinst :sunglasses::+1:

2 likes

Gefeliciteerd met die klapper, zag 'm vanochtend staan bij Jaap op de site (toch?)

Topper!

2 likes

Wat een fantastisch horloge! Gefeliciteerd en geniet er van!

2 likes

Erg gaaf! Van harte en ik wens je er veel (draag)plezier van! :smile: :+1:

2 likes

Een heel mooi horloge. Gefeliciteerd.

2 likes

Gefeliciteerd met deze prachtige NA
Inderdaad mooi hoe band en kast in elkaar overlopen !

2 likes

Lekker man!:+1:
Proficiat met deze klatser!

2 likes

Prachtige klok.
Geniet ervan.

2 likes

Dit is het betere werk. Heel mooi. Want andere ook al zeggen lijkt me een behoorlijke klatser

2 likes

Letterlijk en figuurlijk: lekker dik :crazy_face: !

Geniet van deze NA die er qua details, design en afwerking mag zijn :ok_hand:.

2 likes

Gefeliciteerd! Heerlijk uitgesproken horloge!

2 likes

Mooi man! Gefeliciteerd.

2 likes

Mooi hoor! Ik had hem ook gezien bij onze Jaap maar ik kan de maat niet meer handelen helaas. Heel tof! Enjoy!

2 likes

Proficiat! Hopelijk heeft deze nu een goed thuis gevonden waar hij wel vaak aan de pols komt, ik kan met enige zekerheid zeggen dat de vorige eigenaar hem nooit gedragen heeft!

3 likes

Gefeliciteerd met deze prachtige aankoop, stoer en stylish, maar wie is die Jaap nu waar jullie het over hebben?

3 likes

Een prachtig merk, maar ze maken ook modellen die mij totaal niet kunnen bekoren. Dit is er zo eentje vrees ik.

Ofja, vrees ik, wat kan jou het schelen joh. Jij vindt hem prachtig en gaat er van genieten. Dat is het belangrijkste.

Die gouden Zenith El Primero vond ik veeeeeel lekkerder 🥰

3 likes

Gaaf man op die band, wel eens gezien hoeveel manuren dr in dat polijsten zit? Alles voor de details. Echt dik!
Geniet er van.

2 likes

Gefeliciteerd! Het horloge zelf is niet zo mijn ding, maar AP maakt echt de mooiste stalen band die ik ken: :heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Wow, prachtige AP!!! Ik heb een zwak voor dit prachtige merk.
Van harte gefeliciteerd man :+1:t2:

2 likes