NA: Audemars Piguet

//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net2//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.net@//eu1.dh-cdn.netS//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netC//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.netD//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netJ//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net+//eu1.dh-cdn.net1//eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net

1 like

Wow, prachtig.

2 likes

Prachtige aanwinst, de afwerking is indrukwekkend. Veel plezier gewenst met je nieuwe Audemars Piquet!

2 likes

Mijn beste,

Proficiat met deze robuuste en glansrijke verworvenheid!!
Een indrukwekkend horloge!!
Chapeau!!
Ik wens je er dan ook een meesterlijke tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Als blote handen op de bips. :grin: Commentaar van de dag, dit.

TS: gefeliciteerd met die lekkere dikke klatser. Of het mijn kop thee is doet er niet toe, we zien ze onterecht zelden en het blijft next level finishing op alles. :grin: :+1:

3 likes

Waaaw :star_struck:

1 like

Als de Van Dale een stripboek zou zijn, zou deze bij de definitie van klatser mogen staan wat mij betreft.
Gaaf hoor.

1 like

Wat een klatser, super!! Geniet er van!! :v:

1 like

Mooi ding, maar jij als (voormalig) flipperkoning ben ik ook benieuwd wat het veld heeft moeten ruimen.

1 like

Met recht een dikke KLATS€R zeg! :dizzy_face:

Mooi ding, veel draagplezier ermee!

1 like

Kijk dat is nog eens wat anders dan die Rolexies hier;-)

Top

1 like

Gefeliciteerd met je knoepert :star_struck:

1 like

Prachtig!

Ik vindt het alleen jammer dat de sluiting van de band niet in het midden
uitkomt van je pols…

1 like

Zo beter? :wink:

12 likes

Klasse! zo hoort het te zijn :grinning::ok_hand:

1 like

Prachtig!!

1 like

Nondeju, da’s een chique brok staal!
Iconisch, en wat mij betreft op staal perfecto.

Niks meer aan doen
:rofl:l

1 like

Het is mijn ding niet en daarom vind ik het helemaal niet erg dat je ze niet zo vaak ziet, maar de afwerking en kwaliteit zijn zeker van hoog niveau. Heel veel plezier ermee :+1:t2:

1 like

Dikke klok!

1 like

Perfect😍

1 like