NA: Ball Engineer II Marvelight

Ze zijn niet in verhouding. Die buisjes bekoren me niet idd, hoewel ik het wat omslachtig geformuleerd vind. Wijzers en indices zijn niet in verhouding. Beetje lichaamslengte 1.95 en schoenmaat 36 zeg maar.

Mooi merk, heef mooie uitvoeringen, wel een beetje aan de prijs

Genesis

1 like

Nu even serieus, ‘Louis-modus’ uit. Ik vind de indices te dik voor dauphine-wijzers. Daar horen dunne streepjes-indices bij. Mijn mening.slechts. :wink: Snel weer Louis-modus aan… :wink:

1 like

WoW! Die Fireman NECC mag er ook wel zijn. Jij bent dus in feite de Ball-master over hier. Of wordt je liever aangesproken als Master of Ball’s :stuck_out_tongue_winking_eye:
Ik had Ball al enkele jaren in de gaten maar ze waren me wat aan de dure kant en moeilijk te vinden, en dan heb je ineens een leuke incentive en een goede deal bij een Duitse Ball-AD :wink:

Meer iets voor jou Louis?

Begint er op te lijken. Maar ik heb liever lume dan buisjes… :wink:

Meer een Ball Park beheerder :joy:
Als je goed zoekt, zoals je zelf al aangeeft, vind je altijd wel een goede deal zoals je ook in de topic kunt lezen. Ruim €700 goedkoper dan de uiteindelijke winkelprijs :wink:

1 like

Prachtige klok. Indices te dik of wijzers te dun… ammehoela, hij is gewoon erg mooi.
Mooi lampje erbij ook nog.
Maar is deze niet gewoon bedoeld om de lume op te laden?
Geniet er iig van.

1 like

Er is geen lume…

UV licht zal iedereen bekend zijn.
Het activeert direct de lume omdat het sterker is dan zonlicht waar UV een onderdeel van is.
Wees voorzichtig met langdurig de lume belichten met UV , hierdoor kan de levensduur verkort worden.

Op mijn werk moet ik dagelijks mijn producten controleren op reinheid met een UV lamp.
Uiteraard zat ik een beetje te spelen op mijn horloge met de lamp :grin:
Een goed opgeleide collega gaf mij toen ook dezelfde waarschuwing.

Voor de tritium kan het blijkbaar niet zo erg zijn, want je kan dit kopen bij Ball.

:blush: mmmmmmmmm…oké dan.
Maar dan zit johngo dus met zijn lumenlader op de tritiumbuisjes te schijnen die je overdag en 's nachts ook wel kunt zien?
Het schijnt in ieder geval zo te zijn dat je met uv kunt controleren of je beddengoed er nog mee door kan.:wink:

2 likes

Tritium is een ander verhaal , daar weet ik het fijne niet van.
Normale lume zeker niet te vaak overbelichten.

Ontopic : prachtig hoor die Ball , dikke kletsert!

1 like

Interessant om weten, ga dus enkel klooien op de Marvelight met dit UV-zaklampje :wink:

1 like

En vooral wegblijven uit de slaapkamer met die lamp :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hahaha, was ook de eerste reactie van mijn vrouw :smile: lampje meenemen om properheid van bedden en hotelkamers te controleren.

Gaaf horloge. Goede keus.
Past overal bij :+1:

1 like

Mooie klok !
Een echte alleskunner…
Veel plezier er mee !

1 like

4 likes

Dag John! Hoe zijn je ervaringen na 3 dagen?

Groeten van zijn broertje! *

*Op nieuwe Hirsch, geleverd door @Candida Royalle

1 like