Hierbij de Ball Engineer II Ohio met staande tritiumbuisjes. Minder in het oog springend maar daarom niet minder bijzonder :-).
Fantastisch horloge. Heerlijk die zachte lume! Ik moet enkel nog wat experimenteren wegens te strak met de hele schakels, al eens een halve uitgehaald en een hele ingevoegd maar dat was te ruim. Maar ik zie nu pas dat een āhalveā ongeveer 1/3 schakel is. Als ik morgen terug thuis ben eens opnieuw proberenā¦
Mooi op de Hirsch! Binnenkort ga ik ook eens experimenteren op leer met dit horloge
Tritium op het terras, overgoten met een oranje-HPS streetlight sausā¦
Heel tevreden van dit horloge. Draagt echt heel aangenaam. Maar met de hoogglans moet je wel een krasje hier en daar kunnen verdragen. Binnenkort me eens uitleven met een cape-cod doekje zeker?
Ik vraag me af wat dat āRolls Royceā logo betekend. o.a. op de secondewijzer.
Men kan zeggen dat Ball een āBā zou kiezenā¦
Rail Road
Ondergewaardeerd merk met mooie en rijke historie.
Gezien de devaluatie direct na aankoop nog geen koop durven doen.
Hoop dat dit snel veranderd zeker voor de Ball for BMW Watches en de TimeTrekker!
is toch alleen maar een issue als je op voorhand al weet dat je er snel weer vanaf wil? Al je het mooi vindt en wil houden is de restwaarde een non-issue. Anderzijds zou je een jong gebruikte kunnen zoeken.
Ik wissel oftewel flipper nog graag. Collectie is nog niet compleet en dus let ik wel een beetje op restwaarde.
dat snap ik, dan is jong gebruikt een betere optie, als eind grail echterā¦
Bestaat er zoiets als een eind grail? Afhankelijk van budget wel denk ik maar dromen over een excalibur of destiero scafusia mag natuurlijk altijd
Is dat bij de meeste horloges dan niet zo, Omega Moonwatches en andere publiekslievelingen even buiten beschouwing latend?
Goedemorgen Johngo klopt met de klokken die ik nieuw gekocht hebt klopt dat behalve met mijn Breitling Aerospace. Daar. Kreeg ik na tien jaar een hoger inruilt dragen voor dan dat de aanschafprijs destijds was.
Wat mij betreft 1 van de meest ondergewaardeerde merken
Kleur pakt anders uit dan ik dacht,
Heb de zwarte met metaalband, gekocht voor 900 euro nieuw.
Voor dat geld krijg je volgens mij niets beter!
Heb ook nog de strormchaser pro gekocht en ben van plan om kortelings nog enkele Ball klokjes bij te kopen. Is zijn geld meer dan waard.
Ik kan dit alleen maar beamen, ik sluit het ook niet uit dat er nog een Ball-horloge bijkomt mettertijd.
Stormchase pro, mooie chronograaf
900,- is een superscherpe prijs voor de Marvelight Engineer II Green Berets, maar deze is toch enkel met de nubuck leren band te krijgen???