NA: Ball Engineer Master II Endurance 1917

Ik heb een Fireman Victory gehad en deze weggedaan omdat er teveel horloges in de doos zaten en deze weinig gedragen werd.

De dial, van deze, spreekt me erg aan. Leuke kleur. Maar ook de tekst op de dial doet het erg goed.

Veel draagplezier gewenst.

1 like

Ja, het zijn leuke horloges van topkwaliteit, ik denk dat deze kans maakt om langere tijd in de verzameling te blijven. :+1:

Prachtig John! Gefeliciteerd!

1 like

Prachtig!

1 like

Wat een eyecatcher.:+1::ok_hand:

1 like

Deze kende ik nog niet. Prachtig.

1 like

6 likes

Fantastisch zeg deze Ball! Plaatje van een plaat vooral. :star_struck: Enjoy!

1 like

Hele mooie kleur en horloge.

1 like

Supermooi…wat een pracht kleur. :ok_hand: Ball blijft een heerlijk merk. Geniet ervan. Was de lange zit meer dan waard methinks.

2 likes

Mooie en ingetogen Ball! Die dial is heel gaaf. En de lume, tja, ongeƫvenaard. :star:

1 like

Gefeliciteerd John met deze mooie NA. Geniet ervan

1 like

Lekker kleurtje! Ik zie een zomerknaller in wording.
Veel draag plezier

2 likes

Gaaf! Ik vind het een prachtig horloge. Ball zien we niet zo vaak hier. Leuk geschreven deze mini-review (ik heb 't destijds ook gedaan met mijn Longines HC). Geniet van deze prachtige NA!

1 like

Schitterende 3 hander zeg. En hele mooie kleur wijzerplaat. Je ziet ze echt te weinig hier, die Ball’s. Heel tof.

Geniet er van :+1:

3 likes

Een ontzettend mooi horloge waar je een even mooi topic over aangemaakt hebt :sunglasses::ok_hand:t3:

1 like

Erg mooi, gefeliciteerd!

1 like

Heel mooi! Veel plezier ermee!

1 like

Erg mooi horloge. De ijsblauwe wijzerplaat is prachtig. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.

1 like

Prachtige aanwinst weer! Gefeliciteerd! Mooie collectie zo met o.a. ook nog de Squale GMT en die jeans Railmaster :+1:

1 like