Leuke aanwinst. Veel plezier ervan.
Wijzerplaat is
Mooi hoor John!!
Mooi dat ijsblauw
Mooie aanwinst, leuk merk en een prachtige plaat; the one watch that has it all!
De Squale GMT heeft intussen de verzameling verlaten, maar nog genoeg leuke horloges om te wisselen.
Jij wil meer Ballen zien?
Als mensen er de Ballen voor hebben
Hoi @johngo, het is gelukt. Staat er 1 voor mij in bestelling, hoop alleen dat ik niet zo lang hoef te wachten. Leuk gebabbeld over horloges met die AD, ga hem ook voor een leuk prijsje krijgen
Ik snap er geen ballen van
Misschien ook iets voor jou Friso, wel achter in de rij aansluiten
Ik heb al een bal:
Maar moet toegeven: die van @johngo is wel heul erg mooi. Echter: In der BeschrÀnkung zeigt sich erst der Meister moet het nog meemaken

Heb mij natuurlijk weer eens niet aan mijn voornemen gehouden, zou dit jaar niets kopen. En ja, dan zie je die Ball voorbij komen, dan moet je wel weer . Dus maar geen NAâs meer bekijken of in het blauw kijken. Nog even en ik kan mijn eigen horloge winkel openen
âDe collectie uitdunnenâ
Maar wat? Vindt ze allemaal nog zo mooi, tis net alsof je tegen een junk zegt âiets minder gebruikenâ . Denk dat ik maar in therapie ga, afkicken van horloges
Tuurlijk! Daarvoor zit je toch op het forum? Het is de AA voor horloges
Wanneer is er weer een kringgesprek in de rehab op het HF, hallo ik ben Ferry en het is allemaal begonnen met een Chinees