NA: Ball Engineer Master II Endurance 1917

Leuke aanwinst. Veel plezier ervan.

1 like

Wijzerplaat is :ok_hand::ok_hand:

1 like

Mooi hoor John!!

1 like

Mooi dat ijsblauw :star_struck:

1 like

Mooie aanwinst, leuk merk en een prachtige plaat; the one watch that has it all!

1 like

De Squale GMT heeft intussen de verzameling verlaten, maar nog genoeg leuke horloges om te wisselen. :wink:

1 like

5 likes

Jij wil meer Ballen zien? :thinking:

1 like

Als mensen er de Ballen voor hebben :sweat_smile:

1 like

Ik had de ballen, dus nog even knallen met de Ball, homies. :sunglasses:

5 likes

Hoi @johngo, het is gelukt. Staat er 1 voor mij in bestelling, hoop alleen dat ik niet zo lang hoef te wachten. Leuk gebabbeld over horloges met die AD, ga hem ook voor een leuk prijsje krijgen :wink:

2 likes

Ik snap er geen ballen van :crazy_face:

1 like

Misschien ook iets voor jou Friso, wel achter in de rij aansluiten :wink:

1 like

Ik heb al een bal:

Maar moet toegeven: die van @johngo is wel heul erg mooi. Echter: In der BeschrÀnkung zeigt sich erst der Meister moet het nog meemaken :joy:

3 likes

Heb mij natuurlijk weer eens niet aan mijn voornemen gehouden, zou dit jaar niets kopen. En ja, dan zie je die Ball voorbij komen, dan moet je wel weer :wink:. Dus maar geen NA’s meer bekijken of in het blauw kijken. Nog even en ik kan mijn eigen horloge winkel openen :rofl:

2 likes

“De collectie uitdunnen” :+1:

Maar wat? Vindt ze allemaal nog zo mooi, tis net alsof je tegen een junk zegt “iets minder gebruiken” :rofl:. Denk dat ik maar in therapie ga, afkicken van horloges :grin:

1 like

Tuurlijk! Daarvoor zit je toch op het forum? Het is de AA voor horloges :wink:

1 like

Wanneer is er weer een kringgesprek in de rehab op het HF, hallo ik ben Ferry en het is allemaal begonnen met een Chinees :rofl:

1 like