NA: BALTIC Aquascaphe op rubber

Tof ding! Ik vind het een leuk merk.
Die dial structuur is gaaf en de sandwich uitgevoerde markers icm lume dots zijn weer eens iets anders.
Leuke NA, veel plezier ermee!

2 likes

Wauw, mooi! Heb je nog 1 over😃?

Deze heb ik ook. De blue gilt. Ik ben er helemaal verknocht aan. Perfecte maar en in de zomer is de blue gilt niet te versmaden… mooie NA!

2 likes

Haha helaas geen over, maar check deze: dezelfde versie als die ik heb maar dan met wat blauwe accenten. Lijkt me perfect voor jouw blue gilt, nu zelfs 5 dollar korting op de site!

1 like

Dank! Ik ga er naar kijken.

Bedankt @Ojjz. Ja ik ben er ook erg over te spreken! Het verraste mij ook. Mocht ik hem verkopen zal ik je zeker benaderen. Maar ik moet er ook bij zeggen; ga er niet op wachten. :wink:

Ja de dial is echt tof @AKM. Het geeft het horloge zoveel karakter. Misschien niet te vergelijken hoor, maar als ik straks een BB58 heb ga ik ze eens naast elkaar houden. :smiley:

Thanks @Tmbrszs. Dit wordt idd een heerlijk vakantiehorloge! Eindelijk een waardige opvolger op de 013. :sweat_smile:

Haha ja ik denk dat je wel gelijk hebt over die rotor @Tijner. Ik stoor me er ook niet aan moet ik zeggen. Het zijn ook gewoon echte werkpaarden.

3 likes

Erg tof op het groen! Dat is wat mij betreft wel een winnaar. :grin: Erg bedankt voor het aanbod, maar ik wacht nog even op die van Bark & Jack, want ik ben erg fan van de kwaliteit van die straps.

1 like

Nee, ga ik niet doen. Heb op Uhrforum iemand gevonden die hem misschien wil verkopen aan me. We zijn in onderhandeling :slight_smile:

1 like

Mooie aanwinst! Leuke vintage uitstraling.

1 like

Eén woord: mooi

1 like

Prachtige aanwinst :star_struck: Zelf ook al vaak naar staan kijken .

1 like

Gefeliciteerd met de Baltic en was meteen even benieuwd naar het filmpje… ooeff ja wow, mooi gedaan!

1 like

Gave bandenswapper! Veel plezier ermee!

1 like

Erg tot horloge! Veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd met je gave aanwinst!
En complimenten voor je mooie review :ok_hand:.

1 like

Ik wist al wel dat Baltic mooi spul is.
Maar jou leuke NA drukt er een flinke positieve stempel op.
Wat een mooi horloge zeg!

1 like

Bedankt @Bauhaus. Het is altijd een plezier zoiets te gaan schrijven.

Het horloge heeft mij ook enorm verast, @anon53002072EV. Ik denk zelfs dat ik hem nog toffer vind dan mijn ex Oris 65.

3 likes

Mooie NA, gefeliciteerd.

1 like

Zo dan!!
Maakt mij nog meer benieuwd.
Qua prijs het proberen echt wel waard.
Ik sla de Baltic site even op in mijn favorieten, eens zien of ik erop blijf klikken.

1 like

veel plezier met dit mooie horloge

1 like