NA: Batavi Kosmopoliet GMT 'Hong Kong'

Flipperitus zorgt voor een ‘dynamische’ (kuch) collectie, waardoor NA’s schrijven voor mij soms als mosterd na de maaltijd voelt.

En toch, voor de nieuwste NA, toch een topic. Enerzijds omdat ze het waard is (bloedmooi) en uit ons kikkerlandje komt, anderzijds omdat dit merk volgens mij geen eigen topic heeft gehad.

Het gaat hier om de Batavi Kosmopoliet GMT, kleurstelling ‘Hong Kong’ met het Soprod C125 uurwerk (bij Batavi destijds keuze tussen deze Soprod en de ETA2893-2 waarbij die laatste €70 duurder was begreep ik).

Het merk Batavi komt uit Tilburg (vraag me dus niet waarom onder de merknaam Amsterdam staat genoteerd). @Mipnick was in ieder geval geschokt dat het merk in z’n hometown zat :joy:

Inmiddels helemaal uitverkocht, en ik begrijp wel waarom:

32 likes

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee :grin:

1 like

Heel nice, mooie leren (?) band ook :+1:

1 like

Thanks kerel!

Dank je, ja de aankleding is wel erg goed en compleet, met een stalen bracelet en maar liefst 3 verschillende straps (deze is leer inderdaad, maar je krijgt nog een rubberen en een nato mee) in een geweldig mooie doos!

3 likes

Leuk en speels horloge! Apart met die kleurstelling. :v:

1 like

Leuk horloge! Inderdaad een bijzondere (geslaagde) kleur combinatie. Veel plezier ermee!

1 like

geniet van deze mooie tijd :sunglasses:

1 like

Mooi horloge. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

1 like

Tof horloge! Erg gave set.

1 like

Erg tof! Veel plezier ermee kerel :+1:t3:

1 like

Heel mooi!Veel draagplezier gewenst

1 like

Tof ,leuke kleurstelling ook.

1 like

Tof ding :ok_hand:

1 like

Vet horloge! Ben er wel benieuwd naar, zowel deze als de cw. Welke is ie favo?

1 like