Dag allen.
Het was (en is) een bewogen jaar. Het jaar begon goed, nieuwe baan, nieuwe vriendin dmv die baan. Financieel ging het goed. Je zou zeggen geen wolkje aan de lucht…
Totdat de grond ineens onder mij vandaan zakte toen ik eind Juli mijn geel zwart gestreepte vrienden aan de deur kreeg omdat mijn vader plotseling was overleden dmv een overdosis. Voor referentie mijn vader was 45.
Hierdoor best een stressvolle periode doorstaan maar ook alles goed opgepakt hoor ik van veel anderen en ergens ben ik daar ook wel trots op. Door deze stress liep helaas mijn relatie stuk, dit was ook een relatie op de werkvloer. Dus je kunt je waarschijnlijk al wel indenken dat dit voor groepjesvorming ging zorgen. Ik heb altijd geleerd dat als je geschoren word je maar het beste stil kunt blijven zitten en gelukkig heb ik een buitendienst functie dus ik was maar lekker wat extra op pad.
Mijn moeder wilde me ook maar wat graag het huis uit hebben en ik had nog wat familie leden die uitbehandeld waren. Kortom ik had even wat momenten dat ik dacht: Wat doe ik hier…
Gelukkig is er niks zo veranderlijk als het leven en begon het weer snel op te pakken. Een nieuwe prachtige baan waar ik vandaag getekend heb, sporten gaat lekker en door deze moeilijke periode ook een stuk nauwere band gekregen met vrienden en familie.
Nu kwam ik dit horloge tegen op het forum en toen jeukte die al maar voordat ik het had besloten was hij alweer weg… He toch kloten, want ik wilde wel graag weer een panerai nadat ik mijn vorige met spijt verkocht had.
Totdat ik hem toch weer op marktplaats voorbij zag komen bij iemand anders. Besloten om geen tijd te verspillen en onder het genot van een heerlijke colaatje en een ontzettend leuk gesprek met een medeliefhebber de knoop toch maar doorgehakt. In de eerste instantie met de bedoeling om hem door te verkopen. Maar na hem een dag gedragen te hebben en om deze periode te markeren toch maar besloten om hem te houden voor mijzelf.
Sorry voor het lange verhaal, maar ik hoop dat het wat mensen hoop geeft die momenteel in zwaar weer verkeren. uiteindelijk waait de storm echt over!