Krachtig verhaal, waar een stoer horloge bij past Gefeliciteerd met je NA
Mooi! Gefeliciteerd
Flink verhaal, in alle opzichten en een flink horloge!
Top!
Geniet ervan!
Gefeliciteerd met je mooie nieuwe aanwinst.
Gefeliciteerd met de aanwinst
Misschien ben ik wat te vroeg maar gezien de omstandigheden alvast een heel gelukkig nieuwjaar
Topper! Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst, hoop dat het een begin van een prachtige nieuwe periode voor je mag zijn!
gefeliciteerd! geniet ervan!
Intens, onrustig, bewogen jaar. Sterk hoe je hiermee omgaat en mooi te lezen dat het de band met dierbaren om je heen versterkt. Pracht aanwinst om de positieve kanten en je weerbaarheid te vieren. Koester al dat goede.
Proficiat! Welverdiend na een dergelijk bewogen jaar!
Mijn beste,
Een welverdiend, grandioos horloge,
na een turbulente periode!!
En mocht het nog eens tegen zitten
onthoud dan:
There is a crack in everything,
that is how the light gets in.
(Leonard Cohen)
Vrede en alle goeds
Coenraad.
Orologio Signaturis Temporis
Prachtig horloge en een mooie herinnering aan zo’n pittig jaar. Draag hem in betere tijden!
Proficiat, tof dat hij toch bij jou terecht is gekomen
Mooi horloge!
Mooi horloge. Gefeliciteerd en geniet ervan. En fijn dat je ondanks alle tegenslagen je hoofd omhoog hebt gehouden.
Zo de knetter… Dat is niet mis…
Hopelijk nu weer betere tijden tegemoet.
Prachtig horloge iig.
Je hebt mensen die voor minder dan dat in zak en as raken. Knap dat je je ondanks je jonge leeftijd zo staande weet te houden en dat je je bewust bent dat de zon altijd weer gaat schijnen.
Zo te lezen ben je een strijder en daar mag je trots op zijn. Jezelf af en toen belonen hoort daar ook bij.
Geniet van je prachtige aanwinst.
Wat een verhaal… Geniet van dit mooie horloge!
Idd, heftig om te lezen en mooie keuze deze klok. Ik neem aan dat je deze niet al te vaak tegenkomt bij leeftijdsgenoten. Des te mooier✌️
Wat een heftige periode heb je achter de rug. Hoop dat je nu in wat rustiger vaarwater terecht bent gekomen. Mooie Panerai trouwens. Geniet ervan.
Mooie nieuwe aanwinst! Ik hoop dat deze pols medaille jou heel veel positieve energie geeft.