Heel veel geluk gewenst op je persoonlijke reis samen met dit mooie horloge!
Fantastisch gedaan.
Kracht getoond. Veerkracht. Sterk.
Super. Van harte gefeliciteerd
Top horloge!
Respect voor jouw kracht en positiviteit.
Het ga je goed!!
Dat is allemaal niet niks… denk dat niemand zich kan inbeelden waar jij allemaal doorheen bent moeten gaan. Je lijkt me door het lezen van de tekst een sterk persoon, en fijn dat mensen rondom jou dat benoemen.
Proficiat met jouw nieuwe baan, en prachtige Panerai. Geniet ervan! Het allerbeste gewenst.
Heftig verhaal. Gefeliciteerd met de prachtige Panerai (en je nieuwe baan). Veel plezier ermee.
Gecondoleerd. Mosterd na de maaltijd, maar ouders verliezen is kut. De tweede is ook niet makkelijker, zo kan ik je vertellen.
Er van uitgaande dat je pa 20-25 was toen hij jouw fabriceerde kun jij nooit ouder zijn dan 20-25. Als dat klopt, dan gaat alles sowieso nog razend snel. Vriendinnen zijn niet je uiteindelijke levenspartner, en ook banen komen en gaan.
Gefeliciteerd! Super toffe Radiomir. Mijn favoriete soort PAM, eigenlijk. Geniet er van!
Geen nood. Er komen er nog meer. Maar als het goed is leer je in je leven steeds beter navigeren in de storm.
Respect voor je verhaal!
Geweldig mooie beloning.
Veel sterkte maar geniet óók van al het moois, waaronder dit prachtige horloge !
Geniet van je aanwinst na dit pittige jaar
Eigenlijk zoals een verhaal hoort te eindigen, eind goed al goed. Schitterend horloge man, blijvertje als je het mij vraagt. Veel draag plezier gewenst!
Super, en laat ze je herinneringen meedragen
Nice one sir!!
Pittig verhaal, sterkte met alles. Proficiat met de PAM.
Nou zeg, je stond wel in het oog van de tornado.
Probeer rustig aan alles weer op de rails te krijgen. Sterkte daarmee.
Die Panerai is echt heel mooi; plezier daarmee toegewenst.
Gefeliciteerd met je Panarai en sterkte
Zo, das idd een verhaal! Draag ‘m met trots en plezier!
Mooi verhaal!!
Ps dit is volgens mij gewoon dezelfde Panerai als die hier voor die hele goeie prijs stond
Aan het einde van de tunnel is er gelukkig licht! Fijn dat het je weer beter gaat en dit is een hele mooie manier om deze periode een plekje te geven.
Wat een heftige periode heb je ondergaan. Fijn om te lezen dat het beter gaat. Hou je goed en geniet van deze schitterende Panerai en draag hem met goede herinneringen.
Proficiat met dit resultaat.
Je positieve houding sleept je overal doorheen, dat blijkt
Dat is idd dezelfde. Ik was wellicht wat te enthousiast met mijn prijs
Maar uiteindelijk via via bij TS terecht gekomen en hopelijk nog steeds voor een nette prijs.