NA: Beloning na pittig jaar

Jij heb er alle recht op om heel trots op jezelf te zijn Joël want man, daar heb je jezelf dapper doorheen geslagen, respect! :muscle: Gefeliciteerd met jouw mooie NA en moge hij het begin van een fijn tijdperk voor je inluiden! :pray:

2 likes

Tsjemig, verhaaltje wel !! Maar top dat je jezelf zo herpakt hebt, en dan afsluiten die periode met een fantastisch mooi horloge. :watch: . Petje af voor je keuze.
Zelf heb ik een flinke klote periode hopelijk achter me gelaten. En gestart met voor mij 2 fraaie horloges en mijn aanmelding op het forum juni jl. ( zal er nog wel eens over vertellen op het forum ).

2 likes

Prachtig horloge, mooi dat je na alle gebeurtenissen hier van kunt genieten!

1 like

Proficiat met je aanwinst. Het is je gegund. Geniet ervan en waardeer hem wanneer het even tegenzit.

1 like

Respect! :muscle:

En een erg mooie Panerai zeg, veel draagplezier gewenst!

1 like

Geniet van je aanwinst :partying_face:

Blijven vechten voor jezelf strijder :facepunch:t4::facepunch:t4:

1 like

Ik ben onder de indruk van hoe jij je door deze turbulente tijd hebt gesleept en steeds opnieuw voor jezelf hebt gekozen.

En als horlogeliefhebber is er geen mooiere manier om jezelf te belonen dan een prachtig horloge als deze Panarai aan te schaffen.

Geniet ervan en geef jezelf maar steeds een schouderklopje als je hem bewonderd

1 like

Veel draagplezier!

1 like

Mooi dat je na een moeilijke tijd het leven weer een positieve draai geeft. :muscle:Daarbij een schitterend mooie Panerai! :star_struck:

1 like

Proficiat en bijzonder hoe je dit hebt kunnen handelen👍. En natuurlijk oof gefeliciteerd met je prachtige Panerai!

1 like

Pittig, zware tijden.
Leuke Panerai :+1:.

1 like

That what does not kill you… Prachtige NA!

1 like

Dankjewel voor het delen en respect voor jouw veerkracht. Wat mooi dat je jezelf deze Panerai gunt, geniet ervan!

1 like

Knap hoe je overeind blijft! Panerai dik verdiend!

1 like

Respect voor jouw verhaal, mag zeker trots op jezelf zijn👍. Geniet van het horloge!

1 like

wat een jaar. goed dat je positief vooruit kijkt. en dat in stijl met een panerai om de pols :+1:t3: die mag je nooit meer verkopen

1 like

Bizar jaar inderdaad!
Mooi horloge om het af te sluiten.

1 like

Veel draag plezier!

1 like

Heftig verhaal en een waanzinnig horloge. Veel plezier ermee! En idd niet meer verkopen :watch: :grinning:

1 like

Een geluk dat alles goed gekomen is, en veel draagplezier :+1:

1 like