NA: Beloning na pittig jaar

Pittig is wel een understatement… Geniet van je familie, vrienden, het leven en je NA!

1 like

Heftig verhaal,hoop dat je je portie tegenslag gehad hebt,mooi dat je zo positief en sterk bent.

Heel veel plezier van je Panerai en heel veel andere dingen :facepunch: :facepunch:

1 like

leuk klokkie wel

olle handelaar!

2 likes

Mooi verhaal en mooie Radiomir!

1 like

Heftig verhaal. Sterkte en veel plezier met je NA!

1 like

inderdaad, dat moet je steeds voor ogen houden,
this is live
met deze mooie NA ben je goed op weg,
draag hem met plezier

2 likes

Moet je niet zeggen hoor, leuk dat je zo open bent.
Ik heb zelf een moeilijke jeugd gehad en een drugs/alcohol verslaving dis ik weet ook wat moeilijke tijden zijn. Inderdaad hoe donker het ook lijkt, als je volhoud komen er betere tijden aan :wink:.
Leuk horloge, geniet ervan en je verdient het :wink:.

1 like

Mooi verhaal. En mooie kolk. Een beloning met een horloge vind ik juist mooi en je kan terug denken aan de tijd wat er toen gebeurde of waar je stond.
Gecondoleerd met je vader mijne is ook 45 geworden alleen was ik 3 jaar oud toen.
Wens je verder veel geluk en sterkte toe.

2 likes

Dat is een behoorlijk pittig jaar. Gelukkig heb je ondanks de tegenslagen het hoofd omhoog gehouden.
Prachtig horloge, draag hem in goede gezondheid!

1 like

Heftig verhaal! Mooi dat alles uiteindelijk weer goed gaat komen. Prachtige Panerai!

1 like

1 komt nooit alleen zeggen ze wel eens. Goed om te horen dat je leven weer in positieve zin is veranderd. Prachtig horloge, draag hem in goede gezondheid en succes met je nieuwe baan! :star_struck:

1 like

Gefeliciteerd
Goed gedaan
En mooi horloge, staat je goed.

1 like

Goed bezig kerel

1 like

Mooie Panerai.
Zet de positieve lijn door. Je kunt het.

1 like

Beste Rollercoaster zat je in, kerel! En dat op jouw leeftijd al. Ik ga er gemakshalve vanuit dat je ergens 1e helft 20 bent of wellicht nog iets jonger, aangezien ik nu 45 ben en een zoon van bijna 24 heb.

Ik ben blij om te lezen dat de zon weer begint te schijnen en dat je weer vooruit kan kijken!

Ik wens je veel draagplezier en dat de toekomst weer vol positiviteit zit!

2 likes

Niet mis je verhaal, goed om te horen dat je positief bent gebleven! Van harte met je Panerai! :clap:

1 like

Zo zie je maar weer dat het leven soms raar kan lopen. Wat een prachtig horloge en dat dit lijkt wel als een soort van medicijn je mag helpen om weer een beetje de oude te worden! Veel plezier met de Panerai!

1 like

Prachtig horloge. Veel sterkte.

1 like

Sterk verhaal, hopelijk heb je nu wat rust gevonden. In ieder geval heb je een mooi horloge gevonden, geniet ervan!

1 like

Goed om te lezen dat je je kracht weer hebt hervonden na de zware tijd. Je vader is veel te vroeg heengegaan. Ik denk dat je met de aanschaf van de Panerai een goede motivator om je pols hebt en kracht uit kan putten wanneer je (hopelijk niet) de volgende storm tegemoet gaat.

Veel draagplezier.

1 like