Gefeliciteerd! ik vind hem met beide banden wel prachtig staan.
Dan is het toch goed?
Bedankt!
Zeker, dat bedoelde je. Ik ben er echt superblij mee hoor. Alleen de leren band qua grofheid niet mijn ding.
Tof ding en al helemaal met het verhaal erbij!
Je zou em alleen al kopen voor dat heerlijke blauwe etui!
Leuk horloge! Vroeger gehonkbald, dus ik snap de voorliefde. Geniet ervan!
Enne, niet om het één of ander, maar voor 595$ zou ik toch wel even een mailtje eraan wagen voor een nieuwe Milanese. Ik denk en hoop dat ze dit zelf ook niet zo bedoeld hebben en deze langs de kwaliteitscontrole geslopen is.
Proficiat met dit sportieve horloge ,passend bij je shirt …mooi man enne inderdaad mailtje en foto van de mesh band en je krijgt vast een nieuwe !
Ik heb er nog een stuk minder voor betaald gelukkig. Maar je hebt een punt, wellicht heb ik een productiefout.
Op jouw horloge hebben ze misschien moeten oefenen. Als we de rotor mogen geloven heb je nummer 0001 uit de limited edition.
Stoer horloge hoor. Veel plezier ermee
Hahaha, ja dat is het .
Op alle rotors staat 0001 van 1969 omdat het gelimiteerd is. Maar op de zijkant van de kast staat wel het correcte nummer. Staat er netjes in gegraveerd. En dat staat ook op de omdoos.
Ik denk wel eens dat ik snel ga, maar gelukkig is er altijd baas boven baas:rofl:
Gaaf horloge Reinier!
Gefeliciteerd! Mooi horloge hoor.
De leren band is imo een beetje apart en jammer van de afwerking van de milanese band.
De lume ziet er goed uit zo te zien.
Valt wel op dat de 12 niet gelumed is?
Hoe dan ook veel plezier met deze aanwinst!
De 12 is niet gekleurd en heeft dus geen lume.
De 6, 9 en hun indices zijn aan de binnenkant oranje en die hebben iets minder lumen dan de witte indices.
Hahaha, valt meetoch? Ik koop gewoon zo af en toe wat .
@Weppenzeiler, beste Reinier, een werkelijk prachtig uitgevoerd en afgewekt horloge in de Sports division.
Dit inspireert mij na te denken om déze Benrus eventueel te willen aanschaffen, voor dezelfde prijs als jouw Benrus.
Het is dan wel een rustiger ogende versie, meer ééntje uit de Classic division imho.
Ik vindt hem leuk, maar tis wel een flink horloge om de pols.
Leuk horloge. Een goede meshband moet wel te vinden zijn.
Mooi horloge en erg cool dat je no. 1 te pakken hebt!