NA Benrus Classic 1969

Gefeliciteerd met je Benrus en als liefhebber van de sporten die je benoemd, snap ik helemaal dat je hier voor gegaan bent. Wens je heel veel draagplezier :+1: :ok_hand:. Wel een verplichting als je naar de sporten kijkt dat ie wel om de pols moet.

Zou ik dus gewoon schijt aan hebben, lekker laten l*llen dus :wink:

2 likes

Ja dat is wel een dingetje dan hahaha.

Ik heb dus een short van de Mets. En tegenwoordig kun je online zelf je shirts ook in kleur, tekst en uitvoering kiezen. Dus heb er eentje laten maken met op de borst “Benrus” i.p.v. de naam van het team en op de rug “CLASSIC” als naam en rugnummer 69 van “Classic 1969”. En uiteraard in de kleuren blauw/oranje.
Vond het wel grappig om een matchend shirt erbij te hebben :blush:.

Ja joh, heb ik ook schijt aan hoor. Ik doe wat ik wil. Maar toch zijn er bij elk topic die ik start mensen die (hoe goed ze het waarschijnlijk ook bedoelen) dit even moeten benoemen.

2 likes

Super cooler NA Reinier

1 like

Ziet er leuk uit!

1 like

Heel leuk horloge en ik wens je er heel veel plezier van :heart_eyes: :+1:
Ik vind het een leuk leren bandje die erbij zit staat hem leuk vind ik en is ook heel apart…
Ook een gave kastvorm draag hem maar vaak en veel in goede gezondheid…

1 like

ik zou nooit over de Grand Seiko begonnen zijn, maar je vraagt er zo lief om. dus bij deze…hoe staat het met…

1 like

Hahahaha, ja ik weet het. Was ook wel de goden verzoeken he. :joy::joy::joy:

Heel mooi :+1:veel plezier ermee.

Desalniettemin zou ik toch een poging wagen. Allicht heb je zo een nieuwe band. En gelukkig beperkt het zich tot daar, de afwerking van het horloge ziet er top uit. :baseball:

1 like

Ja inderdaad. Wilde er vandaag achteraan maar is hem niet geworden. Morgen druk dus zondag maar eens kijken.

Tof horloge!

1 like

Leuk horloge, geniet ervan :wink:

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Leuke verschijning, persoonlijk zou ik hem op een mooie massieve stalen bracelet dragen of een mooie tropic.
Geniet er met volle teugen van.

1 like

Een tropic kan ik wel proberen maar weet niet of een trooic niet te slank is voor deze dikke kast. Een nato wellicht beter omdat die niet taps toe loopt. Maar wellicht heb je gelijk. Daar duik ik nog even in.

1 like