Heel geslaagd! Mooi geheel zo
Wat gaaf dat je deze hebt kunnen bemachtigen Gefeliciteerd, echt een toffe uitvoering
Ze zouden bronzen horloges moeten verbieden maar desondanks is dit een fotogeniek ding! Veel draagplezier ervan!
Fraaie aanwinst! Mooi verhaal richting de aanschaf ook… Koesteren dit horloge!
Heel gaaf Jasper. Hierop kun je wel even losgaan met bandjes Iig een prachtige Oris die je weinig bij ‘collega liefhebbers’ om zult zien. Dat maakt het natuurlijk extra leuk! Tof
Erg mooi en leuk te lezen … veel plezier ermee
De weg ernaar toe maakt het inderdaad extra leuk om het alsnog te bemachtigen! Een verhaal op zich en even spannend om geld over te maken naar iemand die je totaal niet kent. Maar het is perfect verlopen! Prachtig hoe je kan vertrouwen op mensen en medeliefhebbers
Daarom gaat deze dus niet meer weg
Gewoon doen! Onafhankelijk, (relatief) gunstig geprijsd en een geheel eigen smoel
Ik zou het eens in het echt moeten zien. Misschien is het wel totale overkill, maar ik denk wel dat hij past. Wie weet ooit
Klopt eigenlijk wel. Groen staat vast ook top inderdaad. Ik zal wat moeten experimenteren
Ze brengen altijd maar meer uitvoeringen en kleurtjes uit, nu ook een 38mm variant. Er komt vast wel eens eentje langs die helemaal klopt
Een bronzen of deze Fratelloris specifiek? Want die laatste wordt even zoeken vrees ik (maar het kan dus zeker wel!)
Ja, de LE van 300 zorgt dat je hem niet vaak gaat zien. Reden te meer om deze te koesteren
Alhoewel ik denk dat er in NL nog wel een paar zullen rondzwerven, met dat Fratello van Nederland is.
Haha en even terug was je nog wat fobisch over je bezelrand! Misschien die bico van @_koen eens van dicht gaan bekijken? Dat model is alleszins @RobinH recommended (als je van brons houdt)!
Duidelijk geen fan Ik moet het ook nog zien op de lange termijn, maar eens erover met wat citroensap en hij is weer als nieuw
Fotogeniek is hij inderdaad wel. De kleuren springen er minder uit dan om de pols, maar hij staat er altijd goed op!
wow, gefeliciteerd. Top horloge en mooie kleurstelling
Tip: de vrouwe mode sites / blaadjes
En ik zag n foto van bordeaux rok op n kakhi blouze
bedankt voor de tip (denk ik)!
Ik heb nog ergens een groen colarebje liggen, straks maar even gaan zoeken
Een bronzen met een niet standaard kleurtje kan de collectie wel gebruiken
Akkoord
Het toont toch bijzonder qua kleuren, na al die jaren staal hier. En er is nog nooit zoveel keuze geweest, dus het is zeker de moeite om ze eens te gaan bekijken!
Prachtig horloge! Geniet ervan.
Prachtige kleuren combo! 1 van de mooiste Pointer Dates naar mijn mening.
Heel gaaf!
Terecht. Leuk man. Super tof horloge. Prachtig saffier ook. Dat doen ze goed.