Heel erg mooi!!!
Vooral geen citroensap, mooi met patina laten! Dan wordt ie mijn inziens met de tijd alleen nog maar mooier.
Veel draagplezier!
Heel erg mooi!!!
Vooral geen citroensap, mooi met patina laten! Dan wordt ie mijn inziens met de tijd alleen nog maar mooier.
Veel draagplezier!
Dankje!
Dat is het plan alleszins!
Geweldig mooi horloge. Heel veel draagplezier
Zeker!
De lugs zijn ook mooi afgesneden en de bezel valt een stukje in de kast. Allemaal mooie details van deze Pointer Dates die je snel op foto niet ziet.
Daarom blijven deze op mijn radar komen!
Verdulleme Jasper wat doe je mij aan…nu zit ik ook weer te neuzen naar een Pointer Date.
Tijd voor een Pointer Date side collection dus naast de 65’s!
Gefeliciteerd met je Oris, mooi horloge alleen die blauwe band vind ik wat minder. Veel draagplezier met deze die blijft
. Die two tone vind ik ook heel mooi, vooral de wijzerplaat.
Dank!
Het was vooral de band die het wat teveel van het goeie maakte. De wijzers waren misschien wat iel, verder was het wel een aardig model. Maar die had bijlange niet het karakter van een bronzen versie
Mooie Pointer Date deze limited.
Veel draagplezier toegewenst met de Fratello.
Dit pakt mij ook elke keer weer!
Nogmaals van harte Jasper. Heel blij dat jij er ook zo blij mee bent!
Heel veel draagplezier!
Wat een ontzettend gaaf ding! Gefeliciteerd!
Dat heb ik vaker gehoord
Heel mooi. Allemaal prachtig. Gefeliciteerd.
Het contrast met de cijfers en de rest is opvallend. Het maakt het geheel verrassend afleesbaar ook, ondanks de ingetogen tinten bij elkaar.
Nogmaals bedankt voor de connecties he!
Dank!
Schuldig
Maar nu is’t wel effectief het geval. Meestal vertrekken ze hier omdat ze overlappen met iets anders. Deze is zo apart en charmant dat hij in een aparte categorie zit
Prachtig! Geniet ervan
Toffe aanwinst!
Die blauwe lijkt me ook wel een mooie combo
Schitterende aanwinst en mooie combi.
Bordeaux rode wijzerplaat met brons.
Dat zou mijn keuze zijn als ik deze niet had. Fris blauw met die elegante kast erbij op een mooie leren strap
Wat een prachtige aanwinst in een mooie kleurencombinatie heel veel draagplezier gewenst