NA Big in Japan

Eenvoud siert de mens.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

1 like

Proficiat hoor. Een keuze die weer geeft hoe diep je er in zit. Heel erg diep dus :grin:. Ik had er nooit over gelezen of een foto van gezien.

1 like

prachtig!!! Mogen we een foto van de caseback zien?

1 like

Merci! Merci!

Ik heb me ermee verzoend dat ik een hopeloos geval ben. :face_with_peeking_eye::shushing_face:
Sinds denk ik wel eens dat het hier op HF alleen maar vol zit met horlogeverkopers die mij proberen te verleiden tot aankopen die ik helemaal niet nodig heb. De HF-fuik zeg maar. Kan me niet voorstellen dat ik daarin de enige ben. Zo van ‘kack, ben ik er toch weer ingetrapt’.:smile:

2 likes

Trap nooit in iets zacht :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

1 like

HF-fuik (de; v; meervoud: HF-fuiken)

1
definitie: de omstandigheid waarbij iemand (m,v,o) teveel tijd op het HF-forum doorbrengt en daardoor in de waan komt dat hij/zij/het ook nieuwe aankopen nodig heeft

Veel plezier met deze NA!’

1 like

Guilty! Niet alleen correlatie maar ook causaliteit in mijn geval bij de tijd doorgebracht op HF en de overtuiging dat ik iets nieuws nodig heb/aankopen doe.

Fraaie Credor, gefeliciteerd!

1 like

Mooie ingetogen elegantie! Gefeliciteerd met deze chique aanwinst! :ok_hand:

1 like

Die is niet zo spannend:

:slightly_smiling_face:

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Errug errug mooi, in al zijn eenvoud :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Dank je wel allemaal! :pray:t2:

2 likes

Wat een prachtig horloge !!!

1 like

Bijzonder en prachtig. Lijkt me een unieke aanwinst op HF. Gefeliciteerd met deze stijlvolle NA

1 like

Ik ben blij dat je er blij mee bent.
Zal je geraden zijn!
Prachtige dresser.
Enjoy!

1 like

Mooi!

Toevallig werd er een Credor poster geprint…

1 like

Credor, die zie je niet veel hier! Gaaf. Draag hem in goede gezondheid :grin:

1 like

Prachtig!

1 like

Dank jullie wel! :blush:

1 like