NA Bizar horloge

Ik ben ook van 1974. Schuifpui was enkel glas. Gordijn was dik en velours. En rook naar huidschilfers. Heerlijk

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Mooie aanwinst. Zeker apart

1 like

Gave aanwinst :+1::+1:
Veel mooie details; de zwevende indices, het gefacetteerde glas, prachtig :heart_eyes:
En inderdaad grappig dat ze hebben samengewerkt met Rado, die natuurlijk al veel ervaring hadden op het gebied van keramiek.

Veel plezier van deze klatser :+1::+1:

1 like

Dank je Wilco! De combinatie van alles maakt dit echt een bijzonder horloge. Voor een horloge uit 1976 is het ongelooflijk dat er geen krasje op de kast zit. Randen zijn scherp als een mes en weet je wat het gaafste is. Als je met een felle lamp op de kast schijnt wordt het licht ‘opgeslokt’ heel apart. Je ziet een soort matte koolstof erdoorheen… zo mooi

2 likes

Dat wolfraamcarbide is inderdaad heel bijzonder om te zien, het glanst enorm maar oogt ook meteen zwart als het licht er wat schuin op valt. :ok_hand::ok_hand:

Groetjes van mijn wolfraamcarbide speeltje, helaas wat minder draagbaar door de o zo fraaie maar onmogelijke band :sunglasses:

https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/d/9/2/d922e6e6a67370c367383fac6f66767e3235ea88.jpg

10 likes

Extreem gaaf horloge! Bijzonder materiaal voor die kast ook!

Veel draagplezier!

1 like

Ingetogen shiny

9 likes

Mooi horloge! Veel plezier er mee…

1 like

Ik vind 'm prachtig ! :+1::+1::+1:

1 like

Gefeliciteerd met deze schoonheid :ok_hand:

1 like

Prachtig horloge ! Gefeliciteerd met deze mooie aankoop!

1 like

Ik zei het al eerder, een combi van 2 coole horlogemerken. Pracht uitvoering en heel veel bling op de pols. Echt wat voor jou :wink:

1 like

Bling is niet mijn ding😂 maar dit is… ja …anders?

1 like

Lüm-Tec maakt ook tungsten carbide horloges met idem bracelets. Mooi spul wel.

2 likes

Echt een schitterend horloge. :heart_eyes::+1:

1 like

Soms denk ik wel eens ‘waar halen ze ze soms vandaan; al die bijzondere exemplaren’. Dit is er weer zo één. Deze uit Zweden dus.

Wat een bijzondere Certina! Heel mooi! :ok_hand:

Veel plezier van deze keiharde prachtklok!

2 likes

Erg mooi.

1 like

Hoe bizar vet!
Gefeliciteerd met een schitterende (letterlijk en figuurlijk) Na!
Twee NA’s op een dag ook😉
Lekker bezig!
Geniet hard!

1 like

Van die andere volgt een NA na een grondige opknapbeurt :eyes: