NA Bizar horloge

zeer mooi horloge :+1:
zoiets is toch een vrij zeldzaam exemplaar,
die zie je toch niet elke dag hier voorbij komen,
voor mij is het de eerste keer dat ik dit model zie :star_struck:
geniet ervan :ok_hand:

1 like

Het horloge is bijzonder, maar ik heb ook heel erg veel plezier beleefd aan het lezen van je levendige beschrijving. Meer, meer!

1 like

Echt waanzinnig mooi. Van harte met deze bjoetie!! :+1:

1 like

Visnetten, wagenwielen, druipkaarsen in chianti flessen, zitkuilen, poef, tomos poster, …

Sorry @Brodie voor het haaidjekken van je topic…

3 likes

Geen probleem! Hou ervan

1 like

Bizar mooi! Gefeliciteerd met dit pracht exemplaar.

1 like

Nog nooit van die combi gehoord. Tof horloge, veel plezier ermee.

1 like

Onvoorstelbaar wat een parel! Geniet er van!

1 like

Mooi!! Zeker die Rado/Certina combi :ok_hand:t3::ok_hand:t3:

1 like

Poeh! Erg gaaf!

Geniet ervan!:+1:

1 like

Rado heeft de kast geleverd en Certina het uurwerk.
Over de wijzerplaat en het glas ben ik nog niet zeker.

Saffier werd wel standaard gebruikt in tungsten kasten omdat het een beetje lullig is om een keiharde krasvaste kast te combineren met mineraalglas of plexi

3 likes

Inderdaad heel bijzonder, geniet ervan.

1 like

Ik weet smaaktechnisch nog niet helemaal wat ik ervan moet vinden, maar het is bepaald een bijzondere verschijning! Fraai. Veel draagplezier. :ok_hand:

1 like

Ik kan me voorstellen dat mensen dit echt niet mooi vinden. Ik ben er helemaal weg van. Zo maken ze ze niet meer in elk geval.

2 likes

Heb niet vaak met een horloge direct een ‘holy s$%t’ momentje. Normaliter zou ik zeggen 14mm dik WOOT veel te dik. Deze diameter; nice maar niet voor mij. Maar jemig ik ben niet meer van Google af te meppen om hier meer van te weten. Wat een tof ding, met een tof verhaal en een ontzettende toffe look. Hopsa. Geniet er van; een zeldzaam en bizar ding.

4 likes

Ja het klinkt een beetje raar, maar ik weet me er nog geen raad mee. Serieus.

Mooi? Ja, ik geloof het wel. Het is helemaal in mijn straatje qua kast en vorm etc. Maar zou ik hem dragen? Twijfels. Zou ik ernaar kijken en me verwonderen over het lichtspel, over de reflectie in het glas, over de kast… jazeker. Jij noemde het hierboven “een feest voor je ogen”. Ik denk dat je daarmee de spijker wel op de kop slaat hoor! :sunglasses:

1 like

Ik vindt hem geweldig! Prachtige kast, exotische materialen en een levendige dial (die me als iemand uit ‘74 aan ons behang thuis doet denken) met prachtige indices! Geniet ervan!

1 like

Aparte verschijning, wel heel erg cool.

1 like

Hahah prachtig dit

Heel gaaf horloge

1 like