NA Bizar horloge

Ik dacht hetzelfde… echt waar. Maar het is echt bizar ,( titelverklaring), het horloge is op geen enkel moment opzichtig. er straalt rust van je pols, een beetje zoals de ogen van een mooie brunette die je net aankijkt als er zonlicht over haar gezicht valt.

Of zoals mijn zijn van 11 zei: ‘ wow dit is echt gaaf wat er gebeurt…hoe kan dat?’ Dat dus. Verwondering is zeldzaam tegenwoordig.

4 likes

Oh wauw, die vind ik mooi zeg!

1 like

Geweldig horloge, ik hou wel van het feit dat ze deze uitdaging aan zijn gegaan, Ze hebben heel wat ontwikkelkosten gemaakt om deze kast te maken…
Geniet ervan!

1 like

Ik was effe in de war. Ik verwachte n Rado te zien, maar zag Certina op de wijzerplaat staan. Pas later viel me op dat onderin ook nog Rado stond.

Proficiat!

1 like

Heel tof! Zoiets zie je niet vaak

1 like

Het is een Certina. En ook een Rado. Er zijn ook versies van de diamaster zonder Rado erop. Maar het is een Certina!

2 likes

Woooow wat een prachtig horloge :star_struck:gefeliciteerd.

1 like

Mooi horloge en er is ook grote kans dat het vormen en sinteren werd uitbesteed aan het Zweedse Sandvik, die hardmetalen snijplaatjes op de Internationale markt brengt. Gesinterde Wolframcarbide snijplaatjes hebben meestal een matrix van nikkel of kobalt. Het soortelijk gewicht is hoger dan van goud. Je kunt er heel goed glas mee krassen, of staal mee verspanen als je de goede vorm hebt…Een hardmetalen horlogekast is zeer zeldzaam!

2 likes

Nooit gezien! Cool! Heel gaaf. Wat is de diameter?

1 like

Interessante info! Dank je wel!

40mm.

1 like

Fantastische aanwinst :ok_hand:t2:

1 like

Gaaf zeg, wat vet dat je dit tegen bent gekomen. Gefeliciteerd met de NA!

1 like

Geweldig mooi deze Certina/Rado, helemaal apart, helemaal mijn ding.:+1:t2:

1 like

Wat een cool ding!

En 8.5 Mohs hardheid :astonished:
Dat is serieus spul.

1 like

Wat een gaaf horloge! Gefeliciteerd!

1 like

Mooiste caseback van alle horloge merken.

1 like

Veel plezier hiermee!
Heerlijke opbouw ook in je verhaal!
Fijne zondag.

1 like

Heel gaaf horloge. Knap ook om zoveel detail in één design te steken, zonder dat het teveel wordt.

1 like

Perfect omschreven👍

1 like