Ik heb aardig wat geflipperd maar zo iets bizars als vandaag heb ik nog nooit meegemaakt.
Iets via tweedehands.be besteld en het werd met Kiala verzonden. Na alle horror verhalen op internet over Kiala viel het allesinds mee dat het binnen een paar dagen af te halen was bij mijn kiala punt.
Vervolgens thuis natuurlijk het pakketje openmaken Maar er kwam een rare geur uit Wat stonk dat zeg. De doos zat in een zak en na het verwijderen van de zak zag ik waarom, kattenvoer doos Wie verstuurd zn pakketje nou in een kattenvoer doos
Dat was verassing nummer een. Kranten uit de doos gehaald en zag daar het horloge, of nou ja wat waarschijnlijk het horloge moest zijn. Verassing nummer twee, een pakje peuken En jawel daar zat het horloge in Vond het allemaal maar erg bizar dit.
Is geen wonder dat het pakje zonder problemen aangekomen is. Veiligste manier om iets te verzenden.
Bedankt voor de tip man, had ik nog niet aan gedacht👍
@septentrio De advertentie met foto’s gemaakt met een aardappel en het ontrbreken van de beschrijving maken het plaatje helemaal af
@Sammie tja ik weet ook niet helemaal wat me bezielde. Bijzonder is hij zeker, of ik er een klik mee zal krijgen is een tweede… Was al een tijdje aan het kijken voor een 7axx Seiko en deze kwam langs…
Ach weet je, wees blij dat het stevig is ingepakt, ik heb laatst een 500 euro aankoop ontvangen in een envelop. Ah je bedoelt een bubbelenvelop? Nee, gewoon een standaard envelop met de dikte van een velletje papier. Eigenlijk een wonder dat het heel is aangekomen…