Prachtig, van harte… al is de proprof… ach, laat maar! Van harte!
ook een mega iconisch model Deze Blancpain is wat afgeronder
Knappe aanwinst
Kanonnen, wat een aanwinst zeg… prachtig!
In een woord GEWELDIG. Prachtig horloge, geniet ervan.
Mooie foto’s en wat een luxe om deze BP te kunnen dragen. Schitterend, geniet ervan
Heel erg mooi!
Cool! Gefeliciteerd!
Na het zien van de laatste foto heb ik alleen wel last van las ogen tjemig wat een klatser
Het internet is hier enigszins van streek maar zoals vanmiddag al aan je verteld van harte gefeliciteerd en welkom bij de club😊
Wat een pracht! Veel plezier er mee! Hoe draagt ie? Lijkt mij met 45mm en 15,4mm dikte geen kleine jongen.
Holy F*ck! Wat een gaaf Horloge! Heb zelf eens een gepast bij Martens, nu ik deze foto’s zie begint het weer te kriebelen! koning der duikers, en zou hem altijd verkiezen boven welke duiker ook! Heel veel draagplezier!
Nogmaals, prachtig exemplaar Marco! Geduld is een mooie deugd wat deze betreft…
Prachtig horloge, van harte!
Altijd een zwak gehad voor de FF. Schitterend, geniet ervan!
Prachtige klassieker!! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd met dit top horloge, wens je natuurlijk veel draagplezier. Je stelde mij wel op de proef met die filmpjes, pff wel helemaal gekeken. Krijg zo’n idee dat die Blancpain een duikhorloge is . En voor even was mijn computer een aquarium in de huiskamer
. Verder denk ik dat je de juiste keus hebt gemaakt met die blauwe. Zelf zou ik op die Blancpain een stalen band dragen en van nato ben ik niet zo’n liefhebber, maar zoals jezelf al zegt “smaken verschillen
”. Moet je nog wel een compliment geven voor de foto’s die je gemaakt hebt. Wordt tijd dat we daar eens een clinic over krijgen “hoe maak ik de mooiste foto’s”. Leuk ook dat rood op de sec.wijzer. En dan die foto met de Rolex en Blancpain naast elkaar, geef mij ze allebei maar
. Nogmaals MannetjeMar veel draagplezier met beide horloges
P.S
Die lume, prachtig gewoon
Schitterend horloge gefeliciteerd.
Dank voor die links. Dat stel ik erg op prijs.
Ook een uitstekende keuze. En ik moet zeggen: Normaal heb ik de schurft aan datums op half vijf. Maar deze is zo mooi gecentreerd tussen die indices, met goede afwerking van het venster en het samen vallen met die ring rond de wijzerplaat, dat vergeef ik ze grif. Ook omwille van de wijzers, de plaat en de geschiedenis van het model.
Hulde! Gefeliciteerd hiermee.
Nu nog een vintage Zodiac Seawolf en je hebt een compleet trio, waarbij de Sub een jaar later was. Turn-o-graph bij? Die was er in 1953, als ik het me goed herinner.
Goeie morgen. Lijkt dat nou erger dan Seiko?
Prachtig
Wel wat vaak Blancpain overal hoor, zelfs op de kast.
Doet me aan een merk met een geel doosje denken.
Maar van deze kan ik het wél hebben