NA: Blancpain Fifty Fathoms - 5015 12B40 O52A

Nondeju!

Zoals eerder gezegd laatst gepast. Prachtig model!

1 like

Overigens: Op 6:40 in de eerste video… Ik dacht altijd dat het deksel rustend op de pakking met een aparte schroef-ring voor het vast zetten een uitvinding was van de mensen achter de Vostok Amphibia in 1967. Ik wist nooit dat die Russen dat gewoon hadden gejat van ome Blancpain.

Super cool, nogmaals dank.

PS: Check ook die Squale kast rond de 19:10 tijd. :slight_smile: Da’s toch weer hartverwarmend.

1 like

Wat 'n ontzettend gaaf ding zeg, onder de indruk!

1 like

Ontzettend gaaf horloge, een absolute topper! Van harte met je nieuwe aanwinst en veel draagplezier gewenst. :blush: :+1:

1 like

Vet horloge! Geniet ervan :slightly_smiling_face:

1 like

Schitterend horloge, echt prachtig!

1 like

Ontzettend mooi horloge! Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.

1 like

Wat een fantastisch horloge Marco. :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Gefeliciteerd en veel genieten gewenst! :tada::+1:

1 like

Man, man, man, wat een prachtige NA. Echt enorm smullen dit horloge. Van harte gefeliciteerd en heel veel draagplezier :partying_face:

1 like

Nogmaals gefeliciteerd :partying_face: en wat een pracht foto’s maak je toch telkens weer. Bedankt voor je foto’s en N.A.-verhalen, telkens een feestje om te lezen en bekijken! Fijn dat je zoveel horloges kunt halen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Prachtig! Gefeliciteerd, wat een knaller zeg wow :star_struck: Mooie foto’s ook

1 like

Gefeliciteerd @MannetjeMar moest vanmiddag toevallig ineens aan je denken en vroeg mij af of de Blanpain er al was: Ja dus!

Super mooie foto’s weer.

Geniet ervan. Persoonlijk vind ik de band op de foto’s het mooiste en is dit een horloge waar staal mijn inziens minder bij past…

1 like

Fan-tas-tisch :star_struck:

1 like

Van harte met deze beuker!

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Prachtig horloge, geniet ervan!

1 like

Fantastisch mooie klapper! Geniet ervan!

1 like

Schitterend :heart_eyes: Dank jewel voor je uitgebreide verslag….en geniet van deze topper.

1 like

Wat een mooi horloge zeg! En een powerreserve van 5 dagen, wauw. De foto’s zijn ook weer schitterend :star_struck:. Gefeliciteerd en veel draagplezier toegewenst!

1 like

Prachtig horloge, heel hartelijk proficiat gewenst :+1:

Zo eentje zo ook nog bij mij passen. :blush:

1 like