Nondeju!
Zoals eerder gezegd laatst gepast. Prachtig model!
Nondeju!
Zoals eerder gezegd laatst gepast. Prachtig model!
Overigens: Op 6:40 in de eerste video… Ik dacht altijd dat het deksel rustend op de pakking met een aparte schroef-ring voor het vast zetten een uitvinding was van de mensen achter de Vostok Amphibia in 1967. Ik wist nooit dat die Russen dat gewoon hadden gejat van ome Blancpain.
Super cool, nogmaals dank.
PS: Check ook die Squale kast rond de 19:10 tijd. Da’s toch weer hartverwarmend.
Wat 'n ontzettend gaaf ding zeg, onder de indruk!
Ontzettend gaaf horloge, een absolute topper! Van harte met je nieuwe aanwinst en veel draagplezier gewenst.
Vet horloge! Geniet ervan
Schitterend horloge, echt prachtig!
Ontzettend mooi horloge! Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.
Wat een fantastisch horloge Marco.
Gefeliciteerd en veel genieten gewenst!
Man, man, man, wat een prachtige NA. Echt enorm smullen dit horloge. Van harte gefeliciteerd en heel veel draagplezier
Nogmaals gefeliciteerd en wat een pracht foto’s maak je toch telkens weer. Bedankt voor je foto’s en N.A.-verhalen, telkens een feestje om te lezen en bekijken! Fijn dat je zoveel horloges kunt halen
Prachtig! Gefeliciteerd, wat een knaller zeg wow Mooie foto’s ook
Gefeliciteerd @MannetjeMar moest vanmiddag toevallig ineens aan je denken en vroeg mij af of de Blanpain er al was: Ja dus!
Super mooie foto’s weer.
Geniet ervan. Persoonlijk vind ik de band op de foto’s het mooiste en is dit een horloge waar staal mijn inziens minder bij past…
Fan-tas-tisch
Van harte met deze beuker!
Gefeliciteerd
Prachtig horloge, geniet ervan!
Fantastisch mooie klapper! Geniet ervan!
Schitterend Dank jewel voor je uitgebreide verslag….en geniet van deze topper.
Wat een mooi horloge zeg! En een powerreserve van 5 dagen, wauw. De foto’s zijn ook weer schitterend . Gefeliciteerd en veel draagplezier toegewenst!
Prachtig horloge, heel hartelijk proficiat gewenst
Zo eentje zo ook nog bij mij passen.