NA: Blancpain Fifty Fathoms 70th Anniversary Act 3 - 5901 5630 NANA

Ik rol van mijn stoel hier. Wat een bizar gaaf horloge. Inderdaad de gaafste NA van 2026 :partying_face:

2 likes

Gaaf hoor, veel draagplezier met deze beauty! :watch::ok_hand:

1 like

Wat een prachtige aanwinst, Marco. Dit is werkelijk topmateriaal! Deze Blancpain Fifty Fathoms staat jou qua maat uitstekend, ik had het net al op de app vermeld, maar je hebt nu echt een schitterende collectie waar je trots op mag zijn!! :sweat_drops:

Die onderwatercamera is toch wel de kers op de taart, vind ik. Wat een mooi pronkstuk voor in de huiskamer🥰

Ga nu maar eens genieten van jou uitzonderlijke collectie, vriend! :heart_hands:

2 likes

gefeliciteerd. echt heel mooi man.

1 like

Wat een prachtig horloge. Gefeliciteerd!

1 like

Mijn beste,

Een scheutige introductie van een bijzondere horloge aanwinst.
Gefeliciteerd dan ook met deze fraaie verworvenheid!!
Ziet er magnifiek uit!!

Ik wens je er een royale tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Topper! Veel plezier ermee.

1 like

Heel tof! Enjoy :diving_mask:

1 like

Verbluffend! Draag er zorg voor!

1 like

Als in dé standaard voor de dive watch. Een echte ‘OG’ waar denk ik de helft van alle (skin)dive watches op gebaseerd zijn. Samen met het kroontje dan natuurlijk.

1 like

Wat een ongelofelijke klapper! Het is je van harte gegund. Ik heb het al eerder benoemd, maar dit soort topics en jij als persoon, geven horlogeforum kleur.
Je moet groot liefhebber zijn om dit te (durven) kopen. Petje af! :heart_eyes::heart_eyes:

Wow!! Prachtige aankoop gefeliciteerd :+1::+1::+1:

Wow top horloge en dito verhaal :grin:

Wat een gaaf horloge en een zowaar nog mooiere display case! Hier gaat mijn horlogehart zeker sneller van kloppen en ook nog eens uit het niets op je pad gekomen. Hoe mooi wil je het hebben.

Gefeliciteerd! En het verhaal was ook best goed te pruimen hoor :smile:

Prachtig horloge!

Prachtige Blancpain! Staat hem goed dat brons-goud

Supermooi man :+1::ok_hand:

Gefeliciteerd M :raised_hands: Je hebt echt weer iets bijzonders te pakken. Het hele plaatje is gewoon top :ok_hand: Schitterende foto’s ook.

Fantastisch mooi! :drooling_face: :100:

Dit is wel heel gaaf! Gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst.