NA: Blancpain Fifty Fathoms 70th Anniversary Act 3 - 5901 5630 NANA

Prachtig, gefeliciteerd met jouw nieuwe Blancpain!:+1:t2:

Heel bijzonder om weer zo’n prachtige Fifty Fathoms te bezitten, veel plezier er mee gewenst!

1 like

Wat een gave aanwinst! Mooie foto’s ook :+1: Veel plezier ermee!

1 like

Erg mooi verhaal om te lezen en die fotos zijn ook geweldig!
Veel draag plezier er van, dat we deze nog vaak hier tegen mogen komen :slight_smile:

1 like

BEELDSCHOON!
Echt een bizar gave aankoop :star_struck::star_struck:

1 like

Gefeliciteerd met deze knaller. Echt heel tof :ok_hand:t2:

1 like

heel mooi en gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Holy fak wat een gaaf ding! Werkelijk prachtig!

1 like

Zo dan… toe maar…

1 like

Tof horloge, prachtige foto’s! En grappig dat ze er nog 9 karaats goud voor gebruiken. Proficiat!

1 like

Gefeliciteerd met dit werkelijk prachtige horloge. Vaker gezegd, ook de doos is een schoonheid. Mooi gefotografeerd en bedankt voor het delen van je verhaal.

1 like

Wat een klepper! Van harte met deze onvergetelijke aanwinst :slight_smile:

1 like

Machtig mooi horloge
Veel draagplezier

1 like

Ik kom superlatieven tekort; fantastische, vette, dikke, stoere en bijzondere NA. Echt heel tof :ok_hand:
Complimenten voor de keuze en de strakke foto’s. Gefeliciteerd met deze nieuwe forum favoriet

1 like

Heeeel gaaf!

Wat een stoer ding :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met je Fifty Fathoms :ok_hand:

1 like

De renders die ik voorbij zag komen dacht ik mwah… “bijzonder” ding… maar nu de echte foto’s hier zie wat een absoluut meesterwerkje! Echt een schitterend horloge! :heart_eyes:

Enjoy!!

1 like

Heel vet! Bijzonder om te zien. Dank voor het delen, interessant om te lezen. Gefeliciteerd!

1 like

Een absolute beauty!:heart_eyes:

Van harte gefeliciteerd en geniet ervan!:slightly_smiling_face:

1 like

Super gaaf, geniet ervan en draag hem in goede gezondheid :ok_hand:t3:.

1 like

Hier geen dedain over Blancpain. Schitterend! Van harte en veel genieten gewenst. En misschien heb je nog wat wisselgeld om die geweldige constructie gewoon in de woonkamer te laten staan.:wink:

1 like