NA Blancpain Fifty Fathoms Bathyscaphe

Een bijzondere gebeurtenis in mijn leven wilde ik vieren met een bijzonder horloge. Het merk Omega zit al heel lang zit in mijn hoofd en het stond eigenlijk al vast dat ik een Speedmaster Professional ging kopen. Of anders een Seamaster Diver 300m. Veel gelezen op dit forum, dat bevestigde mijn keuze en dus naar de AD voor een Speedmaster. Schitterend horloge, maar op mijn pols viel het een beetje tegen. Niet het bijzondere horloge dat ik voor ogen had. Ook een Seamaster gepast, maar daarvoor gold helaas hetzelfde. Die Speedmaster komt er nog wel een keer, maar niet nu. Bij de AD ook een Hublot en een Panerai Radiomir gepast, die laatste was stiekem wel heel gaaf.

Dus op zoek naar een alternatief voor de Omega en zo vond ik de Blancpain Air Command. Een limited edition (en dus waarschijnlijk niet meer te krijgen), fors boven mijn budget, maar: wauw… Toch maar eens gekeken wat Blancpain nog meer in de collectie heeft en weer een wauw: de Fifty Fathoms Bathyscaphe. Dit moest ‘m worden. Terug naar de AD, helaas niet op voorraad, ook geen vergelijkbaar model, dus nog even geduld.

Vorige week was het zover. Telefoontje van de AD, passen en jawel: wauw. Ik vind het een prachtig horloge en de afwerking is subliem. Voor de zekerheid de Omega’s er nog naast gehouden, maar het was direct duidelijk voor me: dit is het horloge waarmee ik wil vieren dat ik vader ben geworden.





206 likes

Wow :star_struck: te gek. Gefeliciteerd en geniet ervan :+1::+1::ok_hand:

Mag ik dat zeggen… Ja, dat mag ik zeggen…
Voor mij de ultieme duiker.
Twee maal van harte gefeliciteerd!

2 likes

Proficiat! Heel mooi en bijzonder horloge! Je ziet ze niet veel, dat maakt het des te leuker om er één te bezitten!

Veel plezier ermee!

Grtz. Erik

1 like

Van harte met je mooie aanwinst, … x2! :ok_hand:

Wow goede keuze! Echt een van mijn favoriete merken! Het uurwerk, de afwerking en de clean look!
Geniet ervan!

Een dubbele felicitatie!

1 like

Wat een ontzettend mooie kers op de allerverste taart welke je maar kan hebben!
Geniet met alle zorg en aandacht van die taart en koester de bakker👌

Heel mooie aanwinst. Gefeliciteerd!

Gaaf! Gefeliciteerd !

Dat mag jij zeggen! +1

Sterker nog; ik doe er een schepje bovenop… Dit is een van de, zo niet het mooiste horloge ooit gemaakt👌

:clap: Mijn oprechte felicitaties, allereerst met de pasgeboren kroost en daarnaast met dit magnifieke stukje haute horology

1 like

Prachtig horloge :heart_eyes:

Een héél mooi horloge .

Gefeliciteerd!
Een hele mooie aanwinst, geniet er van en van het vaderschap.

Gefeliciteerd met de aanschaf én het vaderschap!

Prachtig!! Gefeliciteerd, zowel met het vaderschap als het horloge!

Mooi man! One watch to @ruler them all!!
Heel speciaal.

En nog meer gefeliciteerd met het vaderschap. Alle clichés zijn waar. :pray:t2:

1 like

Proficiat! 2 prachtige momenten die je mg koesteren😁 jongen/meisje?

1 like

Wat een goed horloge om dit moment mee te vieren. Proficiat.

2 likes

Geweldig mooi - congrats. Van de gebaande paden af!