NA Blancpain Fifty Fathoms Bathyscaphe

Prachtig horloge !
Gefeliciteerd tweemaal !

Prachtig horloge voor een mooie gelegenheid.
Dubbel gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd pap

Wat een plaatje :heart_eyes: En geweldig om zo je vaderschap te vieren en herinneren. Van harte gefeliciteerd!

Geweldig man! Dit horloge staat ook heel hoog op mijn verlanglijstje ! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Gefeliciteerd papa, en je super horloge

Potverdikkiemie, dit is één van de mooiste horloges ooit! :star_struck:

Geniet ervan en post aub heel veel foto’s hier!!

Prachtig en van harte proficiat met je nieuwe aanwinsten! (2x)

Fantastisch mooi horloge en leuk om te zien dat iemand van het geijkte pad af gaat!

:v:

Prachtig! :ok_hand:t2:
Geniet ervan!
Mvg. Bertjan

heel mooi! gefeliciteerd met de NA

een nato strap staat hem overigens ook heel goed!

Mooie aanwinst, dubbel gefeliciteerd en veel plezier ermee :+1:

En wat heeft “moeder” gekregen?

Gefeliciteerd trouwens.

Onwijs gaaf! :heart_eyes: :open_mouth: Van harte met deze legendarische duiker en natuurlijk ook het vaderschap! :smile: :+1:

Mooi verhaal! Dubbel gefeliciteerd! :slight_smile:

Wat een mega mooie klok zeg, proficiat ! :ok_hand:

Wat een mooie keus voor zo een leuke gebeurtenis! Geweldig horloge ook, zie je niet zo vaak maar schitterend :smiley:

Mooie manier om het vaderschap te vieren, gefeliciteerd! Geniet er van. :gift::watch:

Gefeliciteerd met het vaderschap. En met het horloge! Wat een prachtig ding zeg. Nu moet ik hem ook gaan bekijken…

Gefeliciteerd met de kleine en het prachtige horloge. Wat een mooi aandenken aan deze bijzondere gebeurtenis, echt wel een stukje specialer dan een omega! En zoals hierboven gezegd, inderdaad een van de mooiste horloges die gemaakt is!

Als iemand die zelf op elk moment vader kan worden ook herkenbaar, ben gister zelf ook wezen passen om de (hopelijk) bijzondere gebeurtenis te herinneren. Wordt bij mij BudgetAir gezien echter geen Blancpain haha!

1 like