NA Blancpain Fifty Fathoms Bathyscaphe

Oeeeh nou ben ik ernstig jaloers!! Geweldige aankoop en unieke duik verschijning op HF!

Mooi man :+1:

Gefeliciteerd met je vaderschap en bijkomd het nieuwe horloge.

Die Bathyscaphe is echt schitterend. Vooral de apparte positie van het datumvenster is mooi, doordat het niet op de plaats van een indice en een zwarte achtergrond heeft zit behoud de wijzerplaat zijn symmetrie :ok_hand:.

1 like

Gefeliciteerd! Fijn om te zien dat je niet voor een Omega Speedmaster bent gegaan :wink: die zien we al genoeg! Veel plezier met de 2 NAā€™s

1 like

Gefeliciteerd met beide.

Deze BP heb ik met blauwe wijzerplaat gepast in de 38 mm maat. Is tot zoverre een van weinige die mij van een A Lange zou kunnen weerhouden :roll_eyes:

Dank voor alle felicitaties!

Meisje

1 like

Idem hieršŸ‘Œ

Iets moois van dezelfde AD, maar daarop kun je niet zien hoe laat het isā€¦

1 like

Wat ontzettend gaaf! Heel mooi horloge en stoer om iets te kiezen wat je wat minder vaak langs ziet komen!

Een spannende tijdā€¦ succes en geniet er ook van!

1 like

Kwijl. Zo wil ik ook wel vader worden!

Wat een beauty.

Tja daar niets tegenop, maar wel een supermooi horloge. Gefeliciteerd :+1:

Wat een geweldig mooie duiker! Topkwaliteir manufacture uurwerk, schitterende afwerking, hou hem naast een Rolex Submariner laat een breed publiek er zijn menknv over geven en je snapt de uitdrukking ā€œRolex is de Rolls Royce voor de bouwvakkerā€. 43mm of 38mm?

Maar bovenal, gefeliciteerd met je vaderschap! Maken moeder en kind het goed?

Prachtig horloge voor een mooie mijlpaal.
Zo een die je waarschijnlijk nooit meer weg doet en je altijd laat terug denken aan dat bijzondere moment.
Dat er nog vele mogen volgen!

Heel bijzonder en erg geslaagd. Dikke proficiat als papa en met het horloge !

Wat ontzettend tof! Absoluut geen voor de hand liggende keuze en daarom zo gaaf. Een op en top duiker. Veel plezier ermee! :raised_hands:t3:

43mm. Het gaat goed met moeder en dochter. En met vader ookā€¦

1 like

Echt een iconisch horloge.
Ik wil deze wel eens in het echt zien.