NA Blancpain Fifty Fathoms Bathyscaphe

Geen enkele omega duiker mag zich concurrent noemen van deze duiker.
Vanaf het begin af aan al fan van dit model. De Fiftyfifty Fathoms vind ik juist een van de lelijkste duikers, deze Bathyscaphe verreweg de mooiste luxe duiker. Zeker de geborstelde delen zijn heel fraai om te zien. Luxe is hij zeker met een edelmetalen rotor.
Eigenlijk zoals de APRO een hele luxe sporthorloge is, is deze Blancpain een heel luxe duikhorloge.
Ik heb hem alleen met de introductie gezien achter glas, nooit in handen gehad. Fotoā€™s van internet doen hem geen eer aan.

Geniet van dit fantastische exemplaar.

En? @ruler hoe is dit prachthorloge je bevallen in het eerste jaar?

Ik heb een wat smallere pols dus zit zelf te kijken naar de 38mm versie en ben benieuwd naar je ervaringen!

@Peppino mag natuurlijk altijd bijspringen :innocent:

Ik heb redelijk smalle polsen (16cm) soms is het wat zoeken met de sailcloth band ( als koud is gaatje groter) maar voor de rest super horloge om te dragen

2 likes

Het is echt een fantastisch horloge. Ik moet wel toegeven dat ik het minder vaak gedragen heb dan ik me voorgenomen had. Door het thuiswerken en thuisblijven kies meestal voor een ander horlogeā€¦ Het formaat is prima voor mij, ik heb brede polsen, en de sailcloth draagt heel fijn.

1 like

Proficiat met deze mooie gebeurtenis.
Erg fraaie Blancpain.
Geniet ervan.

Zo deze NA heb ik even gemist maar man man man wat een dijk van een horloge! Van harte gefeliciteerd! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: