NA: Blancpain Villeret Quantième Complet

Afgelopen de knoop doorgehakt en een lang gekoesterde wens in vervulling laten gaan: de Blancpain Villeret Quantième Complet in de uitvoering met de grijze wijzerplaat.
Ik had deze al een hele tijd op m’n vizier maar vond 'm eigenlijk veel te duur. En… niet geheel onbelangrijjk, ik had 'm nog nooit in het echt gezien. Totdat ik in april een dagje op en neer naar Londen ging en een bezoek bracht aan de Blancpain Boutique in New Bond Street (voor degene die deze straat niet kennen, dit is het horlogewalhalla van Londen). Snel even naar binnen, hij lag daar in de etalage.
De niet geheel onknappe en zeer vriendelijke Engelse jongedame heeft me onder het genot van een heerlijke espresso en Zwitserse chocolade dit horloge, en nog veel meer Blancpains laten zien en na enig tijd wist ik het zeker: De grijze Villeret Quantième Complet moest en zou er komen!

Na geïnformeerd te hebben over de prijs van dit horloge toch maar besloten om 'm niet mee naar Nederland te nemen, ondanks dat de prijzen in Engeland zeer aantrekkelijk zijn (20-30% minder dan in Nederland!).
Maar het bleef knagen, wekenlang heb ik er slapeloze nachten van gehad… tot afgelopen week. 'k Heb de buidel getrokken en ben weer naar de Blancpain dealer gestapt. En na enig onderhandelen besloten om 'm mee naar huis te nemen.

Dit horloge zal zeker niet ieders smaak zijn. Gelukkig maar, dan zie 'm ook niet zo vaak. Interesseert me ook eigenlijk niet. Ik vind 'm prachtig!

Enjoy… plaatjes zeggen meer dan woorden.

83 likes

Bijzonder horloge! Klasse! :relaxed:

Heel veel plezier gewenst met deze mooie aanwinst! :+1:

1 like

Wat een geweldenaar deze mooie machine, jaloers, mooie plaat ook!! :slight_smile:
Geniet er van! :slight_smile:
:heart_eyes:

1 like

Mooi en goed gedaan. Zal je genoeg plezier aan beleven!

1 like

Magnifique👍

1 like

Wauw!

1 like

Gefeliciteerd met deze, toch wel heel prachtige, nieuwe aanwinst.

1 like

1 like

Mijn beste,

Proficiat!!
Een schitterend horloge van een befaamd horloge-huis!!
Ik wens je er een aangename tijd mee.:clock1:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

2 likes

Fantastische klok. Heel sjiek. Beetje ondergewaardeerd merk. Geheel onterecht vind ik. Ik vind de bathyscaphe ook een heel fraai model van blancpain.

1 like

Nog nooit gezien. Wat een mooi horloge zeg. Veel plezier ermee​:+1::+1:

1 like

Proficiat. Prachtig horloge.

1 like

Fraai! Geniet ervan!

1 like

Wat een schoonheid, gefeliciteerd.

1 like

Schitterend horloge, echt heel erg mooi! Gefeliciteerd en geniet ervan!

1 like

Heel mooi! En zo te horen een goed overwogen besluit. Geniet ervan!

1 like

Man wat een beauty. En die kleur wijzerplaat :heart:

Werkelijk geweldig deze. Beetje ondersteboven van.:upside_down_face:

1 like

Prachtige klok! Veel plezier ermee!

1 like

Zo zeg…dat is nog eens een aanwinst! :raised_hands::ok_hand:

1 like

Prachtug!

1 like