NA: Boldr Venture (titanium) - gratis ontvangen via Instagram #3

Ik wil reageren, maar twijfel tussen spuit 11 en azijnpisser. Wat vind je zelf?

Ah. Trolling. Ok. Niet van je gewend.
Dat misstaat pas op dit forum :roll_eyes:

Volgens mij is er in mijn eigen opening en daarna in reactie genoeg over gezegd. Hoe dan ook, geschreven door een liefhebber.

Dankjewel :pray:t2:

1 like

Bandjes zijn binnen! Geen geweldige foto’s verder, maar toch even delen.

Parachute strap:

Kekke nato:

Diver klitteband:

2 likes

Wat een leuke vormgeving van de pootjes! Dat was me bij je eerste foto’s nog helemaal nog niet zo opgevallen. :thinking: Het horloge lijkt me comfortabel met die kroon op vier, en het is superstoer op die ‘parachute strap’. :+1:

De pootjes doen mij zelfs denken aan de verfijnde pootjes van mijn eerste oude horloge, maar dan ontzettend robuust. Zo zijn de pootjes sjiek en robuust tegelijk, normaal staat die combinatie me tegen, maar in dit geval vind ik het best vet! :open_mouth: Ik voeg de foto niet in, om te voorkomen dat ik je topic ermee vervuil. :wink:

1 like

En met 2300 volgers krijg je dit soort plakrommel gratis aangeboden? Interesting.

:roll_eyes: zucht

2 likes

Sorry maar ik verbaas me daar echt over.

Dan hoef je er niks over te zeggen.

Want? Dit is een discussieforum toch?

Nu klink je als een botte hork, en het is niet aardig tegenover @Dao
Maar goed, terug on topic. Ik vind de bandjes verrassend genoeg goed staan op de boldr.

2 likes

Heb helemaal niets tegen Dao en dat zeg ik volgens mij ook nergens

Dat is jouw mening, die je verkondigt alsof het een feit is. :confounded: Waaruit maak je op dat Boldr “plakrommel” is? :thinking:

2 likes

Denk, @Mark020, dat je hiermee de reacties oproept. Niet met je vraag of je met zo veel/weinig volgers zaken toegestuurd kan krijgen. Kennelijk wel.

EDIT: @Jurtz is een snelle(re)! :wink:

2 likes

Ok geen plakrommel dan. Soort horloge waar ik me normaal gesproken niet mee bezig houd zullen we maar zeggen.

Maar dan nog steeds: waarom krijg je met zo weinig volgers 3 horloge extragraties? Begrijp me goed: ik heb ook insta en heb dat voor de lol. Ben dus ook niet bezig met aantal volgers maar weet er net genoeg om te weten dat je met minder dan 10k volgers toch niet echt wordt gezien als influencer.

Dank @junior @Leoriaarr @Jurtz ik dacht ik reageer er maar niet op, leek op uitlokken ofzo.

#metoo

Zou ik me vergist hebben? Wacht ik check mijn bankrekening. Nee niks betaald. Mijn insta? Ja verrek hier zie ik het: ze stuurden ze gratis op. Fjiew. Crap, heb ik m wel? Ja ik draag ‘m nu. Damn. Ging even aan mezelf twijfelen.

/bijdehantemodus off :kissing_heart:

Haha nee ik denk ook niet dat ik mr. Big Influencer ben zoals bepaalde blogs of insta kanalen. Ik denk dat het gewoon een nieuwe (agressieve) marketing tactiek is voor nog wat onbekende merken. Ter waarde van een horloge zie je je product terug op insta en op fora zoals nu. Misschien was t ook de laatste keer. Geen. Idee.

2 likes

Leuk horloge hoor. Vooral dat ie een titanium kast met bijzondere lugs en saffier heeft (en 10 arm waterdicht) spreken me aan.
Veel plezier met deze gratis bandenswapper.

1 like

Je bent gewoon ontdekt! Een soort van BN’er, jaja we lezen 'm binnenkort in het Stan Huygens Journaal en zien hem bij RTL Boulevard aan tafel. Wel dragen dan hè, al die plakro… ûh deze leuke horloges! :joy:

1 like

Leuk toch als het aangeboden wordt ? Mijn vrouw is er blij mee, lekker bandjes wisselen.

Voor mij is 38mm te klein, geen porum op 19,5+ cm

2 likes

Die dus. Leuke review om te lezen.

1 like