NA: Breitling Airwolf A78363

Niet gedacht dat ik dit ooit zou doen. Maar hé, why not ? :sunglasses: Op dit moment terug naar 1 horloge. Ik heb al vaak gedacht dat dat wel iets voor mij zou zijn. Ik trek meestal voor 90% van de tijd toe naar 1 horloge. En al wisselt de smaak nogal eens (wie herkent dat niet :laughing:), enkele horloges hebben altijd mijn onverdeelde aandacht gehad. Een échte grail … ? Ik weet niet of ik die kan benoemen maar wanneer ik een top 3 of 5 zou moeten maken heeft deze daar altijd een vaste plaats in gehad. Dus; knoop doorgehakt nadat ik contact had gehad met @Triplock , gisteren ‘paar’ kilometer omgereden naar het mooie Tholen. Inmiddels zit de Airwolf om de pols en ben d’r heel blij mee. Wie weet blijft 'ie wat langer dan de vorige liefdes :heart_eyes:

27 likes

Staat je goed! Was erg gezellig ook. Veel draagplezier en tot de volgende :sunglasses::v:

1 like

Thanks !

1 like

Heel goed. Onverdeelde aandacht! :+1:

1 like

Heel netjes !

1 like

Van harte! AT weg?

1 like

Yep, AT weg. Prachtig mooi horloge. Echt verliefd op. Maar toch te klein, heb zonder bril gewoon moeite om iets te onderscheiden op de lichte wijzerplaat. Wegdoen deed wel even pijn, maar wat ik er voor terug heb maakt dat het meer dan waard.

2 likes

Mijn beste,

Een glansrijke verworvenheid!!
Chapeau!!
Ik wens je er dan ook een uitblinkende tijd mee!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Gefeliciteerd met deze kanjer

1 like

Waanzinnig horloge… die wil ik ook wel
Veel plezier ermee

1 like

Het horloge is écht net zo cool als die helicopter met dezelfde naam: super tof horloge! :sunglasses:

2 likes

Retegave Breitling, gefeliciteerd met de aanwinst.

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige NA !

1 like