Een poos geleden heb ik jullie advies gevraagd om een GMT watch. Daar kwamen heel veel suggesties die ik bijna allemaal heb afgelopen. De zoektocht om ze (bijna) allemaal een keer in real life te zien was lang, maar ook leuk. Want laten we eerlijk zijn, dan is een van de leukste onderdelen van onze rare hobby.
Uiteindelijk vond ik de Breitling avenger night mission toch het mooist. Maar zoals gezegd had ik al een Breitling Avenger. Weliswaar droeg ik deze zeer zelden, maar vond het lastig om 2x een avenger in mijn collectie te hebben.
Op aanraden ben ik bij Juwelier Kopmels in Doetinchem terecht gekomen. Daar ben ik uitstekend geholpen en kon ik mijn Breitling voor een hele mooie prijs inruilen. Coen begreep heel goed dat ik nu zo snel mogelijk de nieuwe Breitling wilde hebben en binnen 48 uur was alles geregeld en had ik de Breitling om mijn pols. Ik kan jullie hem echt aanraden.
De Night Mission bevalt me tot nu toe uitstekend, de titanium case is merkbaar lichter. Daarnaast neemt logischerwijs de GMT complicatie minder ruimte in dan de chronograph bij de vorige Breitling, wat het draagcomfort verbeterd. Het is een limited serie van 2000 stuks en komt op een fijne lederen band. Twijfel alleen of ik de band ga wisselen voor een Erika Marine Nationale. Denk dat het ook heel mooi ermee zal staan. Maar voorlopig ben ik nu zeer content.
Blij als een grote kind! Het horloge zal mijn collectie niet verlaten en zal op de toekomstige uitzendingen mee gaan!https://www.breitling.com/media/image/2/gallery_square_1080/asset-version-fff2b19191/v323952a1l1x1-avenger-automatic-gmt-45-night-mission-limited-edition-soldier.webp